Lycanthrope
Trådstartare
Förlåt moderator, jag vet att jag nämnt detta i en tråd på äu, men problemet blev värre och jag tror att just denna bit kan få mer svar på hund.
Denna msn diskussion har jag haft med sambon och den säger väl det mesta.. (Hunden köpte vi tillsammans och vi kom överens om att jag tar honom om vi gör slut och så, eftersom fredrik inte har tid att ta hand om en hund och skulle sälja honom. Fredrik bor fö i kalmar, jag i göteborg!)
Fredrik: & en sak till... hädan efter så ska jag ha xerox ett vist tag i månaden för det e lika mkt min hund som din..
Elvira: Hehe hur ska det gå till hade du tänkt?
Elvira: Jag kör honom ingenstans
Fredrik: får jag väll komma ner & hämta honom, sen när det e din tur
Elvira: Det kommer inte funka så.
Elvira: Han kan inte bo på två hem
Fredrik: det kan han vist
Elvira: *suck*
Fredrik: sucka på du...
Fredrik: men jag kommer ner te GBG & hämtar xerox när jag får pengar. då hoppas jag att du e på centralen & lämnar av honom..
Elvira: Seriöst, det kommer inte bli så.
Fredrik: det kommer att bli så, annars hämtar jag honom så får du aldrig mer se honom.. det e bara till att välja..
Elvira: Det kan du ju inte göra!
Fredrik: Inte?
Elvira: Det är stöld eftersom han står på mig!
Fredrik: Fyfan för dig asså!
Elvira: Tack detsamma.
Fredrik: Aja men jag kommer iaf ner och hämtar hunden i början på nästa månad
Fredrik: Antingen tillfälligt eller inte , det är upp till dig
Elvira: Du kan ju inte komma och ta honom.. hur ska det gå till liksom? Du vet inte var jag bor, det är garanterat låst om jag inte är hemma.. eller så är han hos mamma och pappa..
Fredrik: vaddå inte schyst mot honom.. det är mindre schyst för honom att inte få träffa mig igen.. jag vet var din mor & far är & jag kan prata med dom..
Elvira: de kommer inte låta dig ta honom så..
Fredrik: dom kan inte stoppa mig..
Fredrik: Är din pappa hemma nu?
Elvira: Han sover för han har jobbat natt
Fredrik: Be honom ringa mig när han vaknat så kan jag prata med honom så kan man få lite normala svar iaf.. för dig går det ju inte att prata med..
Elvira: Han kommer säga som jag gör så det är lungt.
Sen övergår diskussionen till lite annat.
Jag bara undrar.. Vad ska jag göra?
Han kan väl inte ta hunden hursomhelst?
Han har inga bevis på att det är "hans" vilket det iofs inte är.
Han låter farlig när han är sån här..
Denna msn diskussion har jag haft med sambon och den säger väl det mesta.. (Hunden köpte vi tillsammans och vi kom överens om att jag tar honom om vi gör slut och så, eftersom fredrik inte har tid att ta hand om en hund och skulle sälja honom. Fredrik bor fö i kalmar, jag i göteborg!)
Fredrik: & en sak till... hädan efter så ska jag ha xerox ett vist tag i månaden för det e lika mkt min hund som din..
Elvira: Hehe hur ska det gå till hade du tänkt?
Elvira: Jag kör honom ingenstans
Fredrik: får jag väll komma ner & hämta honom, sen när det e din tur
Elvira: Det kommer inte funka så.
Elvira: Han kan inte bo på två hem
Fredrik: det kan han vist
Elvira: *suck*
Fredrik: sucka på du...
Fredrik: men jag kommer ner te GBG & hämtar xerox när jag får pengar. då hoppas jag att du e på centralen & lämnar av honom..
Elvira: Seriöst, det kommer inte bli så.
Fredrik: det kommer att bli så, annars hämtar jag honom så får du aldrig mer se honom.. det e bara till att välja..
Elvira: Det kan du ju inte göra!
Fredrik: Inte?
Elvira: Det är stöld eftersom han står på mig!
Fredrik: Fyfan för dig asså!
Elvira: Tack detsamma.
Fredrik: Aja men jag kommer iaf ner och hämtar hunden i början på nästa månad
Fredrik: Antingen tillfälligt eller inte , det är upp till dig
Elvira: Du kan ju inte komma och ta honom.. hur ska det gå till liksom? Du vet inte var jag bor, det är garanterat låst om jag inte är hemma.. eller så är han hos mamma och pappa..
Fredrik: vaddå inte schyst mot honom.. det är mindre schyst för honom att inte få träffa mig igen.. jag vet var din mor & far är & jag kan prata med dom..
Elvira: de kommer inte låta dig ta honom så..
Fredrik: dom kan inte stoppa mig..
Fredrik: Är din pappa hemma nu?
Elvira: Han sover för han har jobbat natt
Fredrik: Be honom ringa mig när han vaknat så kan jag prata med honom så kan man få lite normala svar iaf.. för dig går det ju inte att prata med..
Elvira: Han kommer säga som jag gör så det är lungt.
Sen övergår diskussionen till lite annat.
Jag bara undrar.. Vad ska jag göra?
Han kan väl inte ta hunden hursomhelst?
Han har inga bevis på att det är "hans" vilket det iofs inte är.
Han låter farlig när han är sån här..