DarkInNight
Trådstartare
Vad har ni för te-favoriter?
Jag har precis hittat Arvid Nordquist te Lakritstäppa, så god
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har ni för te-favoriter?
Den är så fantastiskt god!Vad har ni för te-favoriter?
Jag är helt fast på Götheborgs Special från Götheborgs Te- & Kaffehandel sedan jag fick det i julklapp av en Secret Santa (@Islandshästryttare ). Så ljuvligt gott!
Annars är jag väldigt glad i Jordgubb, kaktus och fikon från lilla teaffären vid Lilla Torg i Malmö.
Var det inte ett sådant här te som inte "var fint nog" för vissa i en annan tråd? Men det är helt klart mitt favoritte ändå. Det te jag faller tillbaka på återkommande för en kopp lugn och ro, det och citron.Jag har hakat upp mig på det här:
Så länge det INTE är earl grey så kan jag dock dricka i princip vad som helst. Eller ja. Jag gillar inte te som ska smaka godis eller överdrivet sött.
Bästa sköna Gertrud...Det te som varit mitt vardagste ända sen 70-talet är detta. Har dessutom haft samma förpackning sedan dess.
Visa bifogad fil 116289
Ska jag unna mig nåt så beställer jag körsbärste och jordgubbste från Sköna Gertrud. De brukar dessutom lägga med lite godis i paketet