Hiiilmiz
Trådstartare
Hej! Måste bara få skriva av mig lite eftersom jag blev så frustrerad idag när jag red på min älskade arab! Det var några små barn som började slänga snöbollar på oss när vi galopperade på en äng, min arab som är väldigt nervös och rädd för allt blev rädd och slängde av mig. Ungarna började skratta medan min häst började springa mot "stora vägen" som tur var fick en kvinna fast i honom i tid och jag kom till henne och tackade och berättade vad som hänt blev hon nu såklart sur också och när vi gick mot killarna och sa att dom inte kan hålla på så mot någon sa dom att dom tyckte min häst var fet och behövde banta!!!!!
Det hade ju inte ens med ämnet att göra!? Har dom ingen aning om det hemska som skulle kunnat hänt?! Vad tycker ni om detta!? Jag visste inte ens hur jag skulle reagera så jag bara gick så jag inte skulle smälla till ungarna!
Det hade ju inte ens med ämnet att göra!? Har dom ingen aning om det hemska som skulle kunnat hänt?! Vad tycker ni om detta!? Jag visste inte ens hur jag skulle reagera så jag bara gick så jag inte skulle smälla till ungarna!