Ska också ta och sammanfatta gänget lite:
Diana - har blivit lite av en favorit. Jobbar på bra. Klagar inte speciellt mycket och verkar snäll.
Göran- lite butter speciellt i detta avsnitt när utmanarna kom in. Tycker varken bu eller bä om honom.
Tobbe- från att ha gått från hatobjekt nr 1 (mest pga kvinofientliga kommentarer) till det bättre. Han är absolut ingen favorit. Men verkar jobba på bra och kunna en del.
Alex - humörmänniska. Rolig. Tror inte han kommer att vinna däremot. Han känns för trögtänkt (eller så spelar han bara jäkligt bra).
Mahsa - också en riktig humörmänniska. Säger först och tänker sedan. Också ganska rolig stundtals. Men krävande. För mycket av en konfliktsökare.
Torpet:
Stina - från att ha gått från favorit till någonstans i mitten. Hon känns för falsk helt enkelt. Skulle nog däremot inte ha något emot henne när hon sjunger och så (som många andra störde sig på). Jag gillar också att sjunga om jag är på sådant humör
Men hon har nog haft den sämsta taktiken hittills (förutom Kims då).
Hon skulle ligga lågt och vad sker? -blir storbonde.
Hon skulle försöka bli vän med alla och vad sker? - ja det gick väl sådär kanske
Gina (heter hon så ens?) - verkar trevlig. Okunnig men snäll.
Pasi - lite av en favorit. Sjust och kunnig.
Han den andra killen som jag just nu helt glömt namnet på - ganska grön. På kunskap lär han åka ut om han inte kan plugga in ordentligt (vilket han kanske däremot kan!) verkar undre än vad han är.
Rasmus - liten lirare som mest glider med. Varken bu eller bä om honom.
Utmanarna/nya deltagare:
Maxime- verkar störtskön
hennes kommentarer
—> underhållning
Den andra tjejen - varken bu eller bä. Men lite småtråkig än då länge.
Tobias (Tobbe nr 2?) - verkar än så länge trevlig. Sågade bra! Ska bli spännande och se vad han går för