Farmen 2018

Hur länge har torpet funnits i farmen? Bara förra året? Utmanare har det ju alltid funnits, men just med utslagna deltagare? Tänker att eftersom Helena/Linda och robert/Stefan kommit in kanske de inte har en tanke på att det kan finnas fler?

Hur länge har torpet funnits i farmen? Bara förra året? Utmanare har det ju alltid funnits, men just med utslagna deltagare? Tänker att eftersom Helena/Linda och robert/Stefan kommit in kanske de inte har en tanke på att det kan finnas fler?
Den som deltar i en dokusåpa och inte har en tanke på att det kan komma överraskningar i samma form som tidigare år måste vara bra naiv.

Den som deltar i en dokusåpa och inte har en tanke på att det kan komma överraskningar i samma form som tidigare år måste vara bra naiv.

Fast folk verkar ju lika chockade varje gång det kommer nya (utmanare) trots att det vad jag kommer ihåg varit utmanare varenda år? Har det bara funnits en "andra chans" ett enda år tidigare, medan det kommer utmanare (som de som redan kommit in) är det ju inte så märkligt om de inte fattar det, eftersom de fortfarande blir lika förvånade varenda gång det blir fler. Just i år verkar ju folk ändå rätt okej med det, men flera år har ju folk gått helt bananas och typ mobbat ihjäl utmanarna för att de inte är "riktiga" farmare, så det verkar vara deltagarna som har problem med att fatta att det kommer in fler.

Farmen verkar ha fått en del kritik i år.
Dels på grund av att det inte fanns någon brandvarnare i torpet, Robin påpekade det men de satte bara en på bottenvåningen. Den kände inte av röken som spred sig på övervåningen..
Både tillsyn av hästarna (tränset) och de döda kultingarna har blivit uppmärksammade på social media.

Dels på grund av att det inte fanns någon brandvarnare i torpet, Robin påpekade det men de satte bara en på bottenvåningen. Den kände inte av röken som spred sig på övervåningen..
Både tillsyn av hästarna (tränset) och de döda kultingarna har blivit uppmärksammade på social media.
Men det är ju inte så konstigt. Deltagarna har varit händer all kritik iår, och hur mycket redaktionen än säger att dem alltid har personal på plats för att garantera allas säkerhet så är det ju ren lögn för då hade ju inget av detta hänt.

Kultingar miste de även förra året men då förklarade Gutta för tittarna vad som skett

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
793
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 525
Senast: Mabuse
·
R
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 749
Senast: Roheryn
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare... 9 10 11
Svar
205
· Visningar
7 516
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka