Bettan "Man mockar inte hästhagar" 

Vem var det hon kallade lat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bettan "Man mockar inte hästhagar"Vem var det hon kallade lat?
Gutta höll med oss"Hållit på med hästar i 40 år och har aldrig mockat en hage" nähä? Jag har nog mockat hagar i alla stall jag stått i. B-) Både jag och maken reagerade.
Kollar precis på farmen nu på play samtidigt som kan äter en sen middag.
Vad BRA att Stina blev Storbonde, jag gillar henne mer och mer, speciellt efter att hon försvarade Linnea och blivit lugnare. Nu får vi se vad som händer. Alex fick sig en knäpp på näsan. Han tror att han är så jäkla fantastisk.![]()
Gissa en gångVad var det för äcklig fläck i Stinas storbondesäng???![]()
Det blev ju Jerry, som sen inte ville ligga i samma stugaBlir spännande vem Stina väljer som förstekämpe
Det blev ju Jerry, som sen inte ville ligga i samma stuga
Jamen naturligtvisJerry blev gårdskarl, inte förste kämpe![]()
Blir spännande vem Stina väljer som förstekämpe
Det tror och hoppas jag medJag tror Bettan blir förstekämpe, det hade faktiskt varit rätt skönt om hon åkte ut.
Jag tror Bettan blir förstekämpe, det hade faktiskt varit rätt skönt om hon åkte ut.
Tycker de skötte slakten snyggt faktiskt.
Slakta djur är aldrig lätt men de visade ändå lite respekt
Kanske, men alla har sitt bagage. Det är lätt att döma.Tycker det är sån dubbelmoral att sitta och gråta över hur hemskt det är med slakt när man faktiskt äter kött.
Kanske, men alla har sitt bagage. Det är lätt att döma.
Helt oavsett vad som ligger bakom? I så fall är du mycket dömande.Jag har full förståelse för att man kan tycka det är jobbigt med slakt, känna med djuren, ha dåliga erfarenheter av slakt osv.
Men sitter man sen och glatt tuggar i sig kött så blir det enligt mig helknasigt.
Helt oavsett vad som ligger bakom? I så fall är du mycket dömande.