Farmen 2017

Sätter en tia på att det inte sexats nånting utan att tv4 klippt så folk ska vilja glo.

För övrigt ytterst fascinerande att det varje år är en skara människor som ska synas och höras hela tiden när det vartenda åt slutar med att någon av de som glider med i bakgrunden vinner :p

Sätter en tia på att det inte sexats nånting utan att tv4 klippt så folk ska vilja glo.

För övrigt ytterst fascinerande att det varje år är en skara människor som ska synas och höras hela tiden när det vartenda åt slutar med att någon av de som glider med i bakgrunden vinner :p
Ja det ska bli lite kul att se hur det blir.
Att de klipper så folk ska tro saker är typiskt
Lika kul att gissa som rubrikerna i skvallertidningar

Nu är jag i kapp med sända avsnitt! Vad kan det bli av detta gänget. Vilken övertro på sig själva dom har. Hoppas doldisarna visar sig vara mer vättiga än dom som det fokuserats på nu.

När det är viktigare att BESTÄMMA än att det ska bli riktigt gjort, då har man gjort bort sig. Hoppas på ny storbonde nästa gång.

Läste precis att en av årets Farmen deltagare säljer Barbie-drogen "Melanotan 2". Det är ett läkemedel som inte är godkänt i Sverige.

Liknande trådar

Tjatter Vilka tittar? Vad tycker ni hitills om årets säsong? Vad tycker ni om årets uppdelning med två gårdar?
Svar
11
· Visningar
503
Senast: Mirre
·
Tjatter Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽 Nu var det ju tyvärr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
392
Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 071
Senast: Enya
·
Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
2 950
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka