Ja hur mycket tjurigare Rose-Marie kan bliNästa vecka blir i alla fall spännande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja hur mycket tjurigare Rose-Marie kan bliNästa vecka blir i alla fall spännande
Allvarligt talat! En vuxen människa som beter sig som R-M sånt beteende som visas i tv går väl knappt att klippa ihop?
Jag skulle inte palla och ha en sådan människa omkring mig....
Ja, man kan väl rätt lätt konstatera vem som blir förstekämpe. Rose-Marie är ett hot mot storbonden och beter sig som en tjurig 5-åring, vem hade inte valt henne?
Och tjurigare kunde hon bli Hon har mycket roligare på "sitt rum" än med de andra....Ja hur mycket tjurigare Rose-Marie kan bli
Vi får hoppas det, fy vale att leva med henne, stackars krakar, hur gapig och barnslig får man bli??Det känns som att Rose-Marie fejkar en hel del av sin attityd, jag tror inte hon beter sig sådär utanför Farmen... men vad vet jag.
Oavsett måste det vara påfrestande att bo med en människa som beter sig- och har den där attityden & jag är ganska imponerad över att det inte blivit nåt storbråk runt henne än.
Sylvia gillar jag inte men tror hon gör bra TV, men undrar om hennes återkommande kommentar: "Nu jävlar ska dom få se!"Vänta bara till Sylvia kommer tillbaka oj oj
Trodde också det men ack vad fel vi alla hade, är lite besviken ska bli väääldigt intressant att se förstekämpevalet nu, hoppas det blir Rose-MarieJag tror med att Ida blir SB
Jag tänkte likadant. Fast hon kanske sätter hjul på sängen och kör alla andra saker i den?Sylvia skulle ju tillbaka till farmen ikväll och hon skulle väl ha nackdelen att inte vara immun, så risken finns att hon blir kämpe igen.
Btw stod det väl i brevet "ta med dig allt du vill från torpet" men alltså möbler? Tror hon att hon ska få skjuts av guttas kärra? Jag trodde hon skulle få bära allt själv..