Farmen 2015

Jag skulle inte heller vilja ligga med någon jag inte finner fysiskt attraktiv. Sen finns det ju olika sätt att framföra sin smak. Han verkar ändå som en skojig prick att umgås med på farmen. Och han skapar ju mest rabalder just nu med sitt ätande så jag gillar honom!

Varför blir det inte en större grej om Rose-Marie som tydligen äter mer ägg och dricker mer mjölk än alla andra?

Varför blir det inte en större grej om Rose-Marie som tydligen äter mer ägg och dricker mer mjölk än alla andra?

Kanske därför att hon har gått ut med en bokstavskomb med aggressioner?
Snacka om att hota med stryk om folk motsätter sig, härskarteknik?
En osäker individ, enligt mig.

Jag skulle ju inte heller, så klart, ligga med någon jag inte tycker är fysiskt attraktiv. Men det jag reagerade på med just Sebastians kommentar var att han, om han nu verkligen tycker så på riktigt, har en väldigt snäv ram om vad som egentligen är attraktivt, och att säga att tjejer ska vara pinnsmala modeller känns lite som att enbart provocera och skapa rabalder. Faktiskt.

För övrigt hade jag stört mig på Rose-Marie och hennes specialkost också, om jag hade varit en av deltagarna. Det har väl dock inte varit något som direkt märkts för tv-tittarna förrän gårdagens avsnitt? Men det känns ju lite som att det är lättast för alla att tillgodose hennes behov för att slippa katastrofen det blir när hon inte får som hon vill?

Jag skulle ju inte heller, så klart, ligga med någon jag inte tycker är fysiskt attraktiv. Men det jag reagerade på med just Sebastians kommentar var att han, om han nu verkligen tycker så på riktigt, har en väldigt snäv ram om vad som egentligen är attraktivt, och att säga att tjejer ska vara pinnsmala modeller känns lite som att enbart provocera och skapa rabalder. Faktiskt.

För övrigt hade jag stört mig på Rose-Marie och hennes specialkost också, om jag hade varit en av deltagarna. Det har väl dock inte varit något som direkt märkts för tv-tittarna förrän gårdagens avsnitt? Men det känns ju lite som att det är lättast för alla att tillgodose hennes behov för att slippa katastrofen det blir när hon inte får som hon vill?
Varför har hon specialkost`?? ÄR hon allergisk mot vad de övriga äter??

Jag tyckte synd om Ida igår, vilket hemskt välkomnande hon fick. Killarna var väl ok men tjejerna, snacka om att pissa revir...:crazy: Ida kan bli en favoritfarmare hos mig tror jag

Jo det är nog som du säger om Rose-Marie. det ser ut som hon kan spränga när som. Jag hade inte känt mig bekväm med henne runt mig och hade tassat på tå.

Jo det är nog som du säger om Rose-Marie. det ser ut som hon kan spränga när som. Jag hade inte känt mig bekväm med henne runt mig och hade tassat på tå.
Ta det lugnt runt henne och säga ifrån när det behövs. Jag skulle inte tolerera att hon får sin vilja fram i allt pga översitteri, sånt tål jag inte.

Fast jag hade inte sagt ifrån om kände att smockan hängde i luften.. det är det inte värt!
Jo om hon mobbar andra till den milda grad att hon får göra som hon vill och alla får backa i alla situationer. Men jag skulle välja mina krig. Men förstår din ståndpunkt och säkert är det smartare men jag är funtad att jag måste säga ifrån till mobbare...:banghead::cool:

Jo om hon mobbar andra till den milda grad att hon får göra som hon vill och alla får backa i alla situationer. Men jag skulle välja mina krig. Men förstår din ståndpunkt och säkert är det smartare men jag är funtad att jag måste säga ifrån till mobbare...:banghead::cool:
Jag skulle inte kunna glida igenom farmen men å andra sidan skulle jag aldrig vara med i programmet, pengarna är inte värt det...:D

Ta det lugnt runt henne och säga ifrån när det behövs. Jag skulle inte tolerera att hon får sin vilja fram i allt pga översitteri, sånt tål jag inte.

Ja hade jag kommit med så hade jag nog rykt ihop med R-M. Helt ärligt...och varför så kort i ton mot fd torparen. Det är ju inte precis torparen som bestämt reglerna...

Jag tyckte synd om Ida igår, vilket hemskt välkomnande hon fick. Killarna var väl ok men tjejerna, snacka om att pissa revir...:crazy: Ida kan bli en favoritfarmare hos mig tror jag

Jag tycker också att de var väl kalla mot Ida.. Men jag hade väl tyckt att hon kanske borde ha talat om Torpet? Om något bara för att jag tror det blir rabalder den gången Sylvia kommer tillbaka och garanterat berättar allt! Tror att R-M kommer mjukna först av tjejerna och att Amanda (?) kommer försöka vara kall längst.

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 469
Senast: skogaliten
·
Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: snorp
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka