Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon mer som tycker Ylva är "lite" äcklig i köket... Jag skulle inte vilja äta hennes mat, människan kan ju inte hålla rent... och maskarna i köttet, och där sitter hon och tar en tugga av en annan köttbit
Ja den där R-M börjar göra det hela till någon slags thriller. Det är väl bara en tidsfråga innan det smäller som det känns nu. Det verkar inte ett dugg säkert för de andra deltagarna att vara där med en sån person närvarande. Att hon inte skäms för sitt beteende.. Hade min partner betett sig sådär i tv hade hans väskor allra troligast stått packade när han kom hem igen. Hualigen! Hade skämts ihjäl!
Det är rätt märkligt att hon inte fått åka hem faktiskt. Det finns ju i en del andra dokusåpor det räckt med hota för att de ska få lämna...Här har det ju tydligt kastats sten och liknande. Känns inte stabilt! Tänkte bara när hon stod och skrek vid suggan som rymt.
Har det hänt innan, i andra dokusåpor att folk fått åka hem pga hur de beteer sig? Nu blir jag nyfiken! Kan du komma på någon?
Sebastian Dawkins blev väl utsparkad från både Farmen och Club Goa har jag för mig.Har det hänt innan, i andra dokusåpor att folk fått åka hem pga hur de beteer sig? Nu blir jag nyfiken! Kan du komma på någon?
Shit vad kan hända om man inte blir klar i tid med något hon delegerat utTänk R-M som storbonde.. Det lär se ut!
Det finns ju mellanting mellan kliniskt rent och snusket som Ylva har som du säger. Syltan ska ju alltid överdriva...Kliniskt rent som Sylvia säger, det går nog inte i det huset. Men jag tycker absolut att det ser äckligt ut när Ylva äter kött och sen kryllar det fram likmaskar ....!! Men bilden senare, när de visar köksbordet och alla tallrikar framme, överdrivet. De har kanske precis ätit och inte hunnit plocka av.
Ang R-M, hon blir bara läskigare och läskigare! Jag hoppas med hon blir utplockad, för allas skull!
Var utslagningen (tinget ) på riktigt el riggat? Vi har ju sett Idas sågteknik innan på torpet och då utan press. RM sågar skiten ur Ida sen ett klipp sen jämnt sen vinner Ida? Hoppades iofs på Ida men har R M fått en Easy Way out utan att bli kickad för sitt beteende? Eller slutade hon såga och lät Ida vinna?
Det kan absolut vara så, jag förväntade mig ett ordentligt utbrott från R-M när hon förlorade, men ingenting. Men det kan ju också vara så att hon redan var inställd på att åka ut och det blev ingen grej av det då. men riggning låter troligt, men så gillar jag konspirationsteorier
Storbonde... Ingen som kändes självklar... men kanske Alexander? Men chockar det? I så fall är det som du säger, @Saybia , Ylva eller Ida, jag hoppas på Ida i så fall. Alla verkar ju accepterat henne förutom R-M som nu åkte ut