Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderade också i de banorna, de tre hon gillar är väl Ylva, Jocke (? eller är osäker, det var honom hon kastade flaskor och sten efter) och Alex. Har fått för mig att det kan bli Alex, vilket kan bli kul, han är rätt anonym...Skulle ju vara rätt intressant om R-M satte Ylva som storbonde nu , men med tanke på att hon sa att hennes val skulle förvåna många och att hon skulle se Ida som en fullvärdig farmare om hon slog ut henne misstänker jag att det kanske kan bli hon som blir storbonde...
Vad tror ni?
Men exakt, trodde aldrig Ida skulle klara det sen bara vann hon. Vilket iof var en lättnad. hade inte orkat se R-M i farmen något mer...Var utslagningen (tinget ) på riktigt el riggat? Vi har ju sett Idas sågteknik innan på torpet och då utan press. RM sågar skiten ur Ida sen ett klipp sen jämnt sen vinner Ida? Hoppades iofs på Ida men har R M fått en Easy Way out utan att bli kickad för sitt beteende? Eller slutade hon såga och lät Ida vinna?
Men exakt, trodde aldrig Ida skulle klara det sen bara vann hon. Vilket iof var en lättnad. hade inte orkat se R-M i farmen något mer...
Men ser hon honom som en farmare?Jag tror de filmar så snett bara, RM gjorde säkert allt hon kunde men jag tror hon kände att hon åkte ut rättvist och att hon därför inte fick något argt utbrott. Hon gillar ju ärligt och nu förlorade hon ärligt.
Jag tror hon sätter Örjan som storbonde, han är ärlig och snäll och det gillar hon. Plus att det skulle chockera.
Men ser hon honom som en farmare?
Anade detYes! Ida! Gött!
Han har nog inte slagit med lie innanKul med Ida som storbonde, tror att hon kan göra ett bra jobb! Funderade över Jocke som ville göra något lätt den här veckan och sedan väljer att slå en hel äng med lie Tyckte jag lät som det absolut tyngsta han hade att välja på.
Han har nog inte slagit med lie innan
Kul med Ida som storbonde, tror att hon kan göra ett bra jobb! Funderade över Jocke som ville göra något lätt den här veckan och sedan väljer att slå en hel äng med lie Tyckte jag lät som det absolut tyngsta han hade att välja på.