Hon reagerar nog tyvärr inte.... Hon tycker nog att hon är den stora sanningssägaren och att hon alltid är rak och ärlig...Hon är läskig, jag undrar hur hon reagerar efter att ha sett sig själv i tv....
Varför gillar hon Jocke så mycket?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon reagerar nog tyvärr inte.... Hon tycker nog att hon är den stora sanningssägaren och att hon alltid är rak och ärlig...Hon är läskig, jag undrar hur hon reagerar efter att ha sett sig själv i tv....
"Jag har faktiskt ADHD!!!!!" förmodligenHon är läskig, jag undrar hur hon reagerar efter att ha sett sig själv i tv....
Jag skulle inte vilja bo granne med henneHon tror att genom att alltid säga precis vad hon tycker jämt så är hon en bra människa. Ryyyyys
Hon reagerar nog tyvärr inte.... Hon tycker nog att hon är den stora sanningssägaren och att hon alltid är rak och ärlig...
Varför gillar hon Jocke så mycket?
Du menar väl Jocke?Jag hörde också hotet från Rose-Marie. Hon måste ju skämmas när hon ser sig själv!
Nu hejjar jag nästan på Amanda för att dom var så jävliga med henne, till och med Björn fattade ju inte vad hon gjort för ont.
Hoppas bara inte Björn vinner..!!
Jag hörde också hotet från Rose-Marie. Hon måste ju skämmas när hon ser sig själv!
Nu hejjar jag nästan på Amanda för att dom var så jävliga med henne, till och med Björn fattade ju inte vad hon gjort för ont.
Hoppas bara inte Björn vinner..!!
Det är ju klart att hon får igenom det, annars lär ju alla andra åka på däng?Kan det vara så att Alex "varnade" Amanda för att om hon väljer Jocke så kommer R-M ge henne stryk, men utan att säga det direkt till henne (mer bara mala på om att de kommer tycka att det är "fel" att välja Jocke)? Fruktansvärt obehagligt beteende av R-M, man kan ju inte bara slå till någon för att den personen väljer en lättare motståndare i en tävling?! Så vadå, om Amanda hamnar mot Jocke i final, ska hon bara lägga sig då? För att Jocke enligt R-M är en värdigare vinnare?
Vad är en värdig vinnare? Den som är minst värdig i mina ögon är definitivt Jocke! Han förstörde hela förra veckan, han har aldrig varit i en tvekamp, han är sur och gnällig så fort det inte går som han vill, och han har klarat sig så här långt för att han har haft tur och blivit storbonde flera gånger. Och Sylvias tjat om att Örjan glidit på en räkmacka? Det har väl Jocke och Alex i så fall också gjort, mer än Örjan? Alex kan jag mer köpa eftersom han ändå alltid varit trevlig mot alla, men det har banne i mig inte Jocke varit. Örjan har ju ändå varit med i två tvekamper, varför skulle han ha räkmackat sig fram?
Hoppas, hoppas, hoppas att Alex blir direktröstad till finalen. Då spelar det faktiskt ingen roll om det blir Amanda eller Örjan som blir förstekämpe, för vem det än blir tar den personen Jocke, och så åker han förhoppningsvis ut. Sämsta tänkbara scenario är ju att R-M får igenom att Jocke ska direkt till final.
Jag missade igår, farmarna skulle välja vem till vad och varför?
Diskuterades ju tidigare i tråden att Amanda inte verkade vän med övriga efter Farmens avslut, kanske finns en anledning vad det verkar nu?
"Jag har faktiskt ADHD!!!!!" förmodligen
Det här med ADHD, jag tycker det är synd att R-M kör på det här med ADHD, vad jag vet så beter sig folk med ADHD inte som R-M. Så tråkigt att ADHD kommer fram i sådant dåligt ljus. Nej hon är rätt och slätt en elak gapig översittare som hotar folk med stryk om hon inte får som hon vill...De gamla farmarna ska få rösta om en person som ska gå direkt till final, och en som ska utses till förstekämpe, och som då i sin tur får välja någon av de resterande två att tävla mot för sin plats i finalen. Frågan är ju då vad som händer med den fjärde personen, ska det vara tre i finalen? R-M har bestämt att alla måste rösta fram antingen Jocke eller Alex till direktplatsen, och att det ska bli Amanda eller Örjan som förstekämpe. Men om de väljer Alex direkt till final, och Amanda som förstekämpe och hon inte väljer Örjan, tänker R-M ge henne stryk. Och som vanligt vågar ingen protestera mot något R-M säger. På sätt och vis förstår jag dem, för jag hade säkerligen inte vågat själv, hon är ju skitläskig. Men det jag inte förstår är varför inte Paolo/tv4 tar tag i den här kvinnan? Nu hotar hon ju Amanda i det här fallet när farmen är avslutad och alla kommer ut, där kan ju inte tv garantera hennes säkerhet? Och vad sänder det här ut för signaler till andra med adhd som kollar på farmen, du får bete dig hur du vill mot andra människor, för att du har adhd?
Jag hoppas i alla fall att alla får rösta genom att typ skriva på en lapp eller något, för ingen kommer ju våga säga någonting annat än Jocke om hon ska sitta och bestämma och vara förbannad?
Ok jag kan förstå att folk drar sig för att ha diskussioner med R-M. Men lite civilkurage hade jag väntat mig av några iaf, jag hoppas och tror att jag själv inte varit tyst och stått upp för Amanda. Det var obehagligt att se och som landet skriver, varför spädde Paolo på det...De gamla farmarna ska få rösta om en person som ska gå direkt till final, och en som ska utses till förstekämpe, och som då i sin tur får välja någon av de resterande två att tävla mot för sin plats i finalen. Frågan är ju då vad som händer med den fjärde personen, ska det vara tre i finalen? R-M har bestämt att alla måste rösta fram antingen Jocke eller Alex till direktplatsen, och att det ska bli Amanda eller Örjan som förstekämpe. Men om de väljer Alex direkt till final, och Amanda som förstekämpe och hon inte väljer Örjan, tänker R-M ge henne stryk. Och som vanligt vågar ingen protestera mot något R-M säger. På sätt och vis förstår jag dem, för jag hade säkerligen inte vågat själv, hon är ju skitläskig. Men det jag inte förstår är varför inte Paolo/tv4 tar tag i den här kvinnan? Nu hotar hon ju Amanda i det här fallet när farmen är avslutad och alla kommer ut, där kan ju inte tv garantera hennes säkerhet? Och vad sänder det här ut för signaler till andra med adhd som kollar på farmen, du får bete dig hur du vill mot andra människor, för att du har adhd?
Jag hoppas i alla fall att alla får rösta genom att typ skriva på en lapp eller något, för ingen kommer ju våga säga någonting annat än Jocke om hon ska sitta och bestämma och vara förbannad?