Ja det stämmer nog, eller så är de väldigt goda vänner. Har snokat runt på deltagarnas Intsagram-konton, som inte är privata, och där kan man ju få en del ledtrådar.
/En som också har för lite att göra ibland
Har du hittat nått kul då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det stämmer nog, eller så är de väldigt goda vänner. Har snokat runt på deltagarnas Intsagram-konton, som inte är privata, och där kan man ju få en del ledtrådar.
/En som också har för lite att göra ibland
Eftersom deras Instagram-konton inte är privata antar jag att det är okej att dela, så om nån är nyfiken är deras användarnamn: jocke1962, idastahlspets, alxalan, amandaforlife och orjan_selien. Här kan man besöka Instagram även utan att vara medlem/inloggad, söker man på användare måste man dock skriva @ före.
Jag ville ju verkligen att Ida skulle vinna.. Nu hoppas jag Örjan vinner, om inte han gör det så vill jag att Alex gör det. Amanda tycker jag är dryg och lite smått otrevlig, Jocke också även om jag gillade honom i början.
Är det på söndag finalen är?
Jag är ledsen att säga det men jag blir numera irriterad bara jag ser minsta lilla av Jocke, karln är så inbilsk och jobbig, vinner han så kommer jag som sagt gråta på riktig. Jag undrar också varför han får så mycket tid? De andra måste ha mer vettiga saker att säga!I går började jag tänka på Jocke som kommentatorsröst. Säger en del om hur mycket fått dominera. Har ingen av de andra nått att säga som är värt att visa.
Är Jocke verkligen så poppis?? Varför??Jag hoppas faktiskt att om de gamla deltagarna ska rösta fram en som går direkt till final, att de röstar fram Alex. Känns som att Örjan har lättare att slå sig fram till en finalplats mot Jocke och Amanda. Örjan mot Alex i final skulle kännas helt okej med tanke på vad alternativet är. Tyvärr, tyvärr, tyvärr tror jag inte Örjan får en lätt väg mot att bli framröstad, det är ju en del av de gamla som aldrig träffat honom, en del som har taskig inställning mot "torparna" (R-M... ) och dessutom tror jag de flesta av de gamla har höjt Jocke till skyarna (tja, han var ju bra i början, och de kan ju inte veta att han spårat ut totalt). I absolut värsta fall får väl Amanda vara okej i final, men jag kräks om Jocke vinner.
Är Jocke verkligen så poppis?? Varför??
Alltså fy fan för Alex, att säga till någon att man tycker personen är falsk och därtill tycka att man är schysst och gör personen en tjänst genom att säga det, vidrigt.
Jag börjar ha lite svårt för Jocke, visst är han händig men han känns så självgod. Jag jag jag jag hela tiden. Ge han en egen farm så får vi väl se om han lyckas driva den så bra som han säger.