Jag med, tänk en sån kärlek som Örjan verkar ha för Ida....fy, så sorgligt med obesvarad kärlek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med, tänk en sån kärlek som Örjan verkar ha för Ida....fy, så sorgligt med obesvarad kärlek!
Ja det blir kul att se den här veckanVerkar bli en livlig vecka på farmen, om man får tro förhandstitten.... Blir intressant att se, det är väl nu när det är "skarpt läge" och segervittring som deras rätta sidor kommer visa sig på gott och ont.
Såg förresten på Instagram att Alex verkar har tagit hem Farmen-katterna, han verkar vara en sådan djurvän
Helst hade han nog velat ta med grisen hemVerkar bli en livlig vecka på farmen, om man får tro förhandstitten.... Blir intressant att se, det är väl nu när det är "skarpt läge" och segervittring som deras rätta sidor kommer visa sig på gott och ont.
Såg förresten på Instagram att Alex verkar har tagit hem Farmen-katterna, han verkar vara en sådan djurvän
Haha, ja det tror jag medHelst hade han nog velat ta med grisen hem
Om man läser Idas blogg så ser det nästan lite ut som att hon och Alex har ett förhållande men hon verkar umgås med Örjan också. Örjan har enligt sin facebook sida ett förhållande nu med en som också är kristen.