Farmen 2015

Jag med, tänk en sån kärlek som Örjan verkar ha för Ida....fy, så sorgligt med obesvarad kärlek!

Ja visst är det så, men tror inte ida är rätt person för honom. Hon vill ju ha en som är troende och hon nämde väl tidigare att hon inte var det.

Tror oxå det är lätt att försvinna in i en fantasivärd när man är på tex farmen. Men i verkliga livet blir det svårt att få det att fungera.

Jag hoppas nu att Björn och Jocke får en biljett tillsammans hem i morgon. Sedan kan Amanda packa ihop på måndag. Tisdag kan Alex ta sitt pick och pack. Så har vi Örjan och Ida i final där Ida vinner.

Det var då fasiken så trist att Ida åkte ut, hon har varit min favorit sen Torpet-tiden och skulle ju stå som vinnare :(
Nåja, får väl hoppas att Örjan, Alex eller Amanda vinner då....

Senast ändrad:
Bra att Björn lämnade, baaajs att Ida också gjorde det! Nu måste Örjan vinna. Gillar Alex också men kan inte riktigt se honom som vinnare faktiskt, känns som han mest hållit sig i bakgrunden och glidit med hela tävlingen. Visserligen en bra taktik det också, men kanske inte något jag tycker är värt en vinst. Jocke får absolut inte vinna :wtf: och inte Amanda heller..

Skönt att Alex fick åka på begravningen! :)

Nu hejjar jag uteslutande på Örjan, han känns som en värdig vinnare. Såg ni ugnen han byggt? Det var inte dåligt gjort.
Jättetråkigt att Ida fick åka, hade helst sett Ida och Örjan i final och tycker Ida skött sig bra hela tiden och är en bra tjej.

Jocke var ju "jättelustig" när han "skojade" med Ida, den karln har noll självinsikt :banghead: och Amanda hängde på, Amanda tyckte jag från början var en bra tjej men oj vad jag inte gillar henne nu.

Håller med mazariin att Alex är någon man gillar men inte känns som en värdig vinnare. Han har inte utmärkt sig som Örjan, som byggt ugn, dusch etc och faktiskt skulle klara ett "riktigt farmarliv"

Verkar bli en livlig vecka på farmen, om man får tro förhandstitten.... Blir intressant att se, det är väl nu när det är "skarpt läge" och segervittring som deras rätta sidor kommer visa sig på gott och ont.

Såg förresten på Instagram att Alex verkar har tagit hem Farmen-katterna, han verkar vara en sådan djurvän :heart

Verkar bli en livlig vecka på farmen, om man får tro förhandstitten.... Blir intressant att se, det är väl nu när det är "skarpt läge" och segervittring som deras rätta sidor kommer visa sig på gott och ont.

Såg förresten på Instagram att Alex verkar har tagit hem Farmen-katterna, han verkar vara en sådan djurvän :heart
Ja det blir kul att se den här veckan :D

Kul att katterna fick följa med hem till honom :) hoppas inte de gick från det härliga farmenlivet till en liten lägenhet utan utevistelse bara. Det ser så mysigt ut för missarna att springa omkring på gården.

Helst hade han nog velat ta med grisen hem <3

Om man läser Idas blogg så ser det nästan lite ut som att hon och Alex har ett förhållande men hon verkar umgås med Örjan också. Örjan har enligt sin facebook sida ett förhållande nu med en som också är kristen.

Jo jag har för lite att göra ibland.

Man alltså Alex och grisen. Vilken man :love:

FÖ tycker jag att det var skönt att Björn åkte hem, att han valde Örjan för att göra Ida ledsen är ju bara så lågt. Mycket tråkigt dock och snöpligt att Ida fick åka.
Nu hejjar jag på Alex eller Örjan.

Helst hade han nog velat ta med grisen hem <3
Haha, ja det tror jag med
smileys-pig-710558.gif

Om man läser Idas blogg så ser det nästan lite ut som att hon och Alex har ett förhållande men hon verkar umgås med Örjan också. Örjan har enligt sin facebook sida ett förhållande nu med en som också är kristen.

Ja det stämmer nog, eller så är de väldigt goda vänner. Har snokat runt på deltagarnas Intsagram-konton, som inte är privata, och där kan man ju få en del ledtrådar.

/En som också har för lite att göra ibland

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 469
Senast: skogaliten
·
Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: snorp
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka