Färgglad drink- kris!!!

@Alexis Ingen äkta Curacao :cry: Kopiorna smakar inte lika dant :mad:
Får åka tillbaka till Västindien helt enkelt..
Nej det är klart! Kalla norden är inte bästa stället att bo på när man vill ha äkta vara (om vi snackar exempelvis Curaçao alltså, här har vi ju gott om vodka istället, och öl och sånt).

Hehe, vårat lilla systembolag har lite dåligt utbud. Jag gick helt enkelt in och frågade efter nåt färgglatt som man kunde blanda med :D Blev Midori, som drinkförslag fanns att blanda den med Ananasjuice, så det blev det! Hade bestämt innan att min drink skulle heta Måns (en kollega gjorde en Carola), men efter att ha blandat till den fick den heta "Måns in the morning" pga sin spygröngula färg :yuck: Men smakade helt ok! :up:
Drinklistan för kvällen var btw Carola på anabola, Måns in the morning, Kvinnaböske och avslutningsvis en Djingis Khan :bump:

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 088
Senast: monster1
·
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 865
Senast: MML
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 101
Senast: malumbub
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 605
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka