Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Liten gissning men den ljusare i mellanbandet på färgen tycker jag ser ut som buffagouti och den andra goldenagouti/golden/white
Ser ut som den sistnämnde är tickad på dom mörkare partierna har jag rätt
Japp om den ljusa inte har något vitt strå eller två också eller buff fläck utan tickning
Jag har kort på buff agouti och golden agouti bebisar om du vill se och jämföra
Jag har plats för hela lägenheten full....
Men minman är allergisk mot hund o katt, unulaterna går bra men så har han inte närkontakt heller o kaninerna är ute. Vissa är inte allergiska mot marsvin o jag har velat ha ett länge men isåfall måste min man testa hos nån med svin! El låna ett el nåt. Sedan så bor vi ju hos mormor! När vi får en egen läg. -hoppas snart-då!
Lantbruksdjur
Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Skola & Jobb
Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.