Akvarietråden V

Det är en väldig skillnad på färgen mellan neo-honorna vs hanarna. De fina tjejerna är nästan självlysande orangegula medans hanarna är spräckliga.

Romantisk middag för två:
Hanehona163405.webp

Jag har en blue dream räkling som bor med ynglena, flera av räkorna var i mums-bit storlek när jag köpte dem så de fick växa till sig lite i ett av yngelkaren. Resten av de räkorna har sen länge flyttat till 112an men denna växer knappt någonting :confused: så den får vara kvar.

Lill-räkan och två miniöringsyngel:
InCollage_20241030_202826145.webp

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 238
Senast: Bison
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 032
Senast: MiniLi
·
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 141
Senast: Pinus
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 818

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka