Akvarietråden V

Det är en väldig skillnad på färgen mellan neo-honorna vs hanarna. De fina tjejerna är nästan självlysande orangegula medans hanarna är spräckliga.

Romantisk middag för två:
Hanehona163405.webp

Jag har en blue dream räkling som bor med ynglena, flera av räkorna var i mums-bit storlek när jag köpte dem så de fick växa till sig lite i ett av yngelkaren. Resten av de räkorna har sen länge flyttat till 112an men denna växer knappt någonting :confused: så den får vara kvar.

Lill-räkan och två miniöringsyngel:
InCollage_20241030_202826145.webp

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
4
· Visningar
456
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
8
· Visningar
553
Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
824
Senast: skogaliten
·
Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)...
2
Svar
29
· Visningar
1 366

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka