• Avel
  • Trådstartare Trådstartare farrebarre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 732
Status
Stängd för vidare inlägg.
F

farrebarre

Hej!
Jag har ett brunt svenskt hb som jag gärna skulle vilja ta föl på :), hingsten som jag skulle vilja ha är vit. Jag skulle ju gärna vilja ha ett brunt föl, men frågan är vilken färg det är störst shans att den blir.:crazy:
Om ni vet någonting om sånt här eller om ni vet någon sida som vet någonting eller om ni bara har något tips om dräktiga ston, ung hästar m.m. så hör gärna av er.:rofl:

Sv: Färg

Det finns en tråd som heter "vad kan det bli för färg på avkomman" som du kan hitta via den nålade regeltråden överst på sidan.

OM du skummar igenom den tråden - den är lååååång - så lär det finnas svar på din fråga i den ungefär tjugofem gånger om. Men skulle du missa det där så får du gärna ställa din egen fråga i slutet!

(vi har samlat alla såna frågor i den tråden för att slippa att forumet blir belamrat med färgfrågor - som alla inte är lika roade av...)

Sv: Färg

Det finns en tråd som heter "vad kan det bli för färg på avkomman" som du kan hitta via den nålade regeltråden överst på sidan.

OM du skummar igenom den tråden - den är lååååång - så lär det finnas svar på din fråga i den ungefär tjugofem gånger om. Men skulle du missa det där så får du gärna ställa din egen fråga i slutet!

(vi har samlat alla såna frågor i den tråden för att slippa att forumet blir belamrat med färgfrågor - som alla inte är lika roade av...)

Tack för tipset :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
27
· Visningar
5 723
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 019
Däggdjur Hej Min ena kanin lyckades rymma för ett tag sen och var ute ett dygn. Givetvis resulterade det i småttingar 😏 Men till frågan, hon lär...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 951
Senast: KesoNeso
·
Avel Som en spin off från tråden om antibiotika och avel. Seminverksamheten ger stora möjligheter till hingstval, hingstar från hela världen...
2
Svar
34
· Visningar
5 330
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka