Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den helfärgade är viltgul, den brokade madagaskar (eller ev viltgul, ser inte riktigt).
Ja, de är viltgråbrokade
Låter ju troligt med andra honan då, för det är som sagt dominant och måste komma direkt från en förälder.
Den helfärgade är viltgul, den brokade madagaskar (eller ev viltgul, ser inte riktigt).
Hanen är då inte en gul färg, utan tex viltgrå/viltfärgad.
Madagaskar (tror den är det) har en mörkare "mask" på bla nosen. De har också färg inuti öronen, precis runt ögonen och i näsborrarna, till skillnad från viltgula (och andra viltfärger, tex dina ungar) som är vita där.Tack för hjälpen!
Vad är skillnaden mellan Madagaskar och viltgul då? Om den med vitt kan vara antingen eller?
Aha, ja då kan det nog stämma att hon är Madagaskar.Madagaskar (tror den är det) har en mörkare "mask" på bla nosen. De har också färg inuti öronen, precis runt ögonen och i näsborrarna, till skillnad från viltgula (och andra viltfärger, tex dina ungar) som är vita där.
Menar alltså grundfärgen, oavsett brokningen så man får gå efter där färg finns. Samma skillnad syns annars även på magen, om hon inte varit brokad.
Genetiskt är skillnaden anlag för vilt resp enfärgad.
De är sååå söta allihop! Känns som att jag inte gör något annat än tittar, kelar med och filmar/fotar kaninungar nuSå sööööt
Fiiiilm!!De är sååå söta allihop! Känns som att jag inte gör något annat än tittar, kelar med och filmar/fotar kaninungar nu
Ja, Youtube är lättast!Fiiiilm!!
Ehhhmm, hur gör jag för att lägga in film? Är det youtube som gäller då eller?
Ja de fungerar.
Visst är deJa de fungerar.
Sååååååå söta
Och vilken fantastisk bur de de har. Kaniner på lösdrift
Åh dessa pyttisar älskar dessa lyckliga småskutt upp i luften!
Åh dessa pyttisar älskar dessa lyckliga småskutt upp i luften!
Är det skillnad i temperamentet på dem än hos vanliga tamkaniner pga vildkaninen i dem?