Får man verkligen ha hästen i lina??

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Catthhh
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 123
  • Visningar Visningar 10 528
Sv: Får man verkligen ha hästen i lina??

Jag är inte säker på att du får ha en hund så heller. Linan måste sitta så att hunden inte kan snärja in sig.
Du har rätt, man får inte binda en hund i koppel eller lina. Det enda som är tillåtet där är korta stunder och då under uppsikt.

Jag är inte säker på att du får ha en hund så heller. Linan måste sitta så att hunden inte kan snärja in sig.

Hänvisar till MS Paint bilden tidigare i tråden; det är den typen av löplina jag pratar om. :)
En lina bara fäst i en pinne eller staket eller nåt är ingen löplina.. bara en lina..

Hänvisar till MS Paint bilden tidigare i tråden; det är den typen av löplina jag pratar om. :)
En lina bara fäst i en pinne eller staket eller nåt är ingen löplina.. bara en lina..

Det är tur du har koll på mig:) Jag såg faktiskt inte den bilden:angel: Nu förstår jag hur du menar. Ska se till att jag gnuggar ur ögonen ordentligt innan jag skriver inlägg igen:)

Liknande trådar

Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 146
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 743
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 442
Senast: Stergo
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 280
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka