Får hyra ridhus om de ber om ursäkt

Sv: Får hyra ridhus om de ber om ursäkt

Ja, så jävla löjligt. Man kan undra vad det är för troll som går där och sprätter när det är okej att hyra ut men bara hälften av det andra får och för ett högre pris. Hahahaha. Vore intressant om nån inblandad kunde uttala sig så man fattar nåt om saken :confused:

Håller med! Vore jäkligt intressant att veta vad för fjant som orsakat ännu mer fjant!
Varför ska hästfolk (och i synnerhet kvinnligt sådant) alltid hålla på och tjafsa?! Faschinerande och lite skrämmande att det läggs så mkt energi på sådana larvigheter!

Ja, det är ett mysterium. Kvinnor alltså... kvinnor i kombination med häst verkar vara lika med tjafs ;)

Vi får väl hoppas att nån kunnig i saken dyker upp och bringar klarhet till våra nyfikna hjärnor:D

Jag undrar vad det är den ena klubben ska be om ursäkt för??

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 761
Senast: Wille
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 324
Senast: dobbis
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 362
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix