Migo
Trådstartare
Mellan 07:30 och 15, typ!Jättekul att se!
Jag undrar: när sover du?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mellan 07:30 och 15, typ!Jättekul att se!
Jag undrar: när sover du?!
Mellan 07:30 och 15, typ!
På nåt sätt trodde jag väl det, men eftersom det är berättelser från både dag och natt kändes det som att du var igång dygnet runt.
Ja men nu undrar jag en sak till. Boendet, lånar du ett helt hus?
Hade det inte varit för att valparna vill aktiveras så hade jag gärna sovit från 07 till 19 Som det är nu måste jag hasa mig upp och MOTIONERA den korta stund jag är vaken och ledig. Som komplement till de tiotusentals steg jag går på natten
Jag bor i en "tjänstebostad", så vi har sovrum, kök och toa för oss själva. Sen är det ett fint kontor i fjöset också, med möjlighet till enklare mat, kaffe och wifi
Ush ja. Hade gärna stannat hemma hos de egna i år...Vårtecken, Migo åker till Norge
Ja det är väldigt fint! Lyxigt också med ett "eget" fjäll där jag lagligt kan vandra runt med lösa vallhundar mitt i koppeltvångsperioden.Det landskapet vid den tiden på året...
måste vara blad det mest underbara man kan promenera runt i.
*rejält avundsjuk*
Eget boende är en förutsättning, jag är allt för introvert för att orka med att vara social alla vakna timmar. Och så vill jag ju ha hundarna hos mig...Haha, oj oj, tufft. Finfint med boendet.
Han passar bättre och bättre med min dotter
Joel gillar frukt...
Glädje och sorg hand i hand.Visa bifogad fil 13674
Äntligen läggdags efter en riktig skitnatt. Lamm som dukar under av magproblem, tacka som fick nödslaktas med kallbrand och tacka som fick nödslaktas pga trångt bäcken. Flera timmars jobb med förlossningshjälp och så fick jag ändå ge upp och hämta bulten till slut. Så jäkla tungt Död och födsel är fasen nära släkt...
Ja. Vissa nätter är långt från bilden av lamning som något romantiskt gullande med fluffiga vita lamm.Glädje och sorg hand i hand.
heartJa. Vissa nätter är långt från bilden av lamning som något romantiskt gullande med fluffiga vita lamm.
I sverige är det inte lagligt att göra kejsarsnitt själv, men det är det här. Man har 30 sek på sig från skott tills lammen ska vara ute så man kan avbloda, och det är inte helt lätt att få loss ett lamm som sitter fast i bäckenet på den tiden. Jag lyckades idag, men det är en klen tröst efter allt tackan gick igenom.
heartJa. Vissa nätter är långt från bilden av lamning som något romantiskt gullande med fluffiga vita lamm.
I sverige är det inte lagligt att göra kejsarsnitt själv, men det är det här. Man har 30 sek på sig från skott tills lammen ska vara ute så man kan avbloda, och det är inte helt lätt att få loss ett lamm som sitter fast i bäckenet på den tiden. Jag lyckades idag, men det är en klen tröst efter allt tackan gick igenom.