Fanta Orange eller Zingo Apelsin?

Vilken är godast? Fanta Orange eller Zingo Apelsin?

• Fanta Orange

Röster: 17 40,5%
  • Zingo Apelsin

Röster: 25 59,5%

• Antal omröstningsdeltagare
    42

Rosett

Trådstartare
Vilken tycker ni är godast?
Jag gillade Fanta förut men har upptäckt Zingo i sommar. Gillar den bättre.
Dricker sockerfritt men har inte delat upp det i frågan så spelar ingen roll vilken.

Detta får mig att tänka på ponnyerna Fanta och Jaffa som jag mötte en gång för länge sedan 🍊

Klarar inte mer än en deciliter av någon läsk någon gång per kvartal, men smakmässigt tycker jag Zingo är mer rätt (för mig).

(Alla sockerfria med olika slags sötningsmedel är helt odrickbara, blir en extremt jobbig bismak som dessutom stör smaksinnet i flera minuter efter att man avslutat sin centiliter. Jobbigt är ju också att då inse att man gjort ett redan känt misstag och smakat igen.....)

Ingen av dem! Om jag ska dricka apelsinläsk, vilket händer typ en gång om året, vill jag ha Loranga! :)

Dricker normalt sett inte läsk alls - undantaget julmust vid jul och nån enstaka Gin & Tonic, där tonicen väl får räknas som läsk :D

Ingen av dem! Om jag ska dricka apelsinläsk, vilket händer typ en gång om året, vill jag ha Loranga! :)

Dricker normalt sett inte läsk alls - undantaget julmust vid jul och nån enstaka Gin & Tonic, där tonicen väl får räknas som läsk :D
Visste inte att Loranga finns fortfarande :up:

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 508
Senast: Pratsch
·
Kropp & Själ Jag har beslutat mig för att genomgå fetmakirurgi, en gastric sleeve sa läkaren att det blir. Tänker nu att jag inte är ensam på buke...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
26 321
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 118
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama