Sv: Fångtråd del 4
KLart din lilla kommer bli en sån! =)
KLart din lilla kommer bli en sån! =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh tack, det värmde *glad*
Fast det är inte så jobbigt att uppdatera, blir lite terapi för mig att skriva med. Och min 'galghumor' är en försvarsmekanism. Att skriva/diskutera annat (t ex fruktan och fotosyntes och sånt) ger ju lite andrum med, tänka på annat en stund.
Bettysmatte Hur går det med Belle?
KL
Undrar det här med röntgen, man hör ju ofta om hur många grader hovbensrotation det har blivit eller om det är lindrig, måttlig eller kraftig rotation. Men om man vet hur många mm hovbenet har flyttat sig från sitt ursprungliga läge kan man då utifrån det mäta hur många grader det har roterat? Hur delar man upp det i lindrig, måttlig eller kraftig rotation, finns det några gränser att såhär och såhär mycket är lindrig rotation och såhär är måttlig och såhär är kraftig?
Sv: Fångtråd del 4
Undrar det här med röntgen, man hör ju ofta om hur många grader hovbensrotation det har blivit eller om det är lindrig, måttlig eller kraftig rotation. Men om man vet hur många mm hovbenet har flyttat sig från sitt ursprungliga läge kan man då utifrån det mäta hur många grader det har roterat? Hur delar man upp det i lindrig, måttlig eller kraftig rotation, finns det några gränser att såhär och såhär mycket är lindrig rotation och såhär är måttlig och såhär är kraftig?
Ingen??
Så, imorgon hämtar jag rara röda =)
(Som på något magiskt vis lyckats ta av sig en baksko.. )