Sv: Fångtråd del 2
Om detta var ett svar på min fråga till dig (citerar den här nedan) så är jag nog inte vaken än eller också har jag blivit trött redan efter att ha suttit och läst ett par timmar.
vilket var en fråga av mig till ditt tidigare inlägg
Ett fånganfall startar långt innan man märker det. Det är an av flera orsaker till att denna sjukdom är så otäck. Om hästen är halt så måste den väl ha akut fång? Hur menar du?
Dagen han fick det så ringde medryttaren mej vid 11 och sa att hon inte fick in honom för de busade i hagen och inte hade tid att jaga längre pga läkartid. Men hon skulle åka ut senare igen. Jag åkte dit vid 16 och då var han halt och svullen.
Han hade haft det max 5 timmar innan vi märkte något.
Om detta var ett svar på min fråga till dig (citerar den här nedan) så är jag nog inte vaken än eller också har jag blivit trött redan efter att ha suttit och läst ett par timmar.
vad har han för sorts fång efter endast ett par dagar om det inte är akut?
vilket var en fråga av mig till ditt tidigare inlägg
Enligt vet kunde jag ha saltstenen kvar. Men han hade inte akutfång kanske är därför.
Ett fånganfall startar långt innan man märker det. Det är an av flera orsaker till att denna sjukdom är så otäck. Om hästen är halt så måste den väl ha akut fång? Hur menar du?