Fånge i mitt hem

Sv: Fånge i mitt hem

Tack. Du har ju rätt, förstås.

Jag har i alla fall lyckats duscha nu. En del av mig är så äcklad av mig själv att jag helst vilöl vänta med att gå ut till dess att jag gått ner sisådär en fem kilo. Men det är väl knappast möjligt? Nej, jag hör ju hur galet det låter.
 
Sv: Fånge i mitt hem

Sådär. Tracy Chapman, Nina Simone, Patti Smith och ett gäng andra brudar på högsta volym. Höll på att stupa på att jG inte kunde bestämma mig för vilket av de fem närmsa apoteken jag skall gå till. Det närmsta är det mest centrala och innebär således mest människomöten. Påklädd nu.
 
Sv: Fånge i mitt hem

Allting stramar så att jag knappt står ut. Valkar, vakar och idel valkar. Vet inte om jag törs visA MIG UTE
 
Sv: Fånge i mitt hem

Jag bor utanför landskrona och hjälper dig gärna :-)
Om inte annat så är det kanske enklare att våga sig ut till apoteket om du har ngn som är med och kan stötta?
Det är bara att skicka ett pm
 
Sv: Fånge i mitt hem

+A_A

Fast nog tusan måste jag kunna ta mig ut genom dörren och iväg till ett apotek, inte sant? Om jag kör igånfg peppig musik och gömmer mig bakom lite smink, så kanxke?

Fast jag har jobbat i affär och jag kan säga att expediterna inte bryr sig speciellt mycket om hur kunderna ser ut. Det man var mest intresserad av var att de inte la upp berg på bandet och att streckkoden var åt rätt håll! :)

Som ullo sa, känner du att det går så på med mjukisbyxor och hoodie. Hade jag varit närmare hade jag gärna hjälpt dig (fast jag är tyvärr några fler timmar än tanten bort).
 
Sv: Fånge i mitt hem

Seså - kläderna på, bara att gå! Gå till den centralt.
Nära och bra betyder kortast tid ute i verkligheten och det är det som känns jobbigast för dig just nu verkar det som.

Kom in här sen och tala om att medicin finns och är tagen för dagen så får du jubel i mängd från buke!!
 
Sv: Fånge i mitt hem

Tack, snälla! Ska göra ewtt örsök själv först. Men verkligen, tack!
 
Sv: Fånge i mitt hem

och Ullo:

Ni är bäst! Jag ska greja det! OCh sen ska jag få nöjet tt stolt rapportera här. Ska bara kleta på lite smink iaf. Mössan åker på, inget snack.
 
Sv: Fånge i mitt hem

och Ullo:

Ni är bäst! Jag ska greja det! OCh sen ska jag få nöjet tt stolt rapportera här. Ska bara kleta på lite smink iaf. Mössan åker på, inget snack.

Mössa på? Skor på? Leg? Pengar? Check iväg nu vi kan hålla dig virituellt i handen hela vägen? :) Folk är så upptagna med sitt att ingen tänker på hur du ser ut. Lycka till å kram
 
Sv: Fånge i mitt hem

ska bara hitta strumpor och våga ta på mig jackan också. Är så löjligt rädd att den ska ha livit för liten. Känner mig som en valross.
 
Sv: Fånge i mitt hem

Du kan lika gott ta udda strumpor det är rätt trendigt :D bättre du kommer iväg innan modet sviker
 
Sv: Fånge i mitt hem

Heja hej!!

Men kolla också om du inte kan få hjälp från kliniken om det händer igen!' De gör hembesök och kan hämta medecin ...
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 444
Senast: LelleLilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp