familjedagvårdare,dagmamma

Sv: familjedagvårdare,dagmamma

Jag har nyligen jobbat som dagmamma och har blandade erfarenheter. Valde att inte fortsätta vikariatet efter 6 månader, av olika anledningar.

Jag kan ju bara berätta om min erfarenhet och hur det är att vara dagmamma här på just vår ort. Andra har säkert helt andra och bättre erfarenheter. Men en väldigt snabb och kort slutsats är att hur det blir beror väldigt mycket på ledningen, dina närmaste chefer plus de kollegor du får i just den gruppen du kommer att tillhöra.

Men det är ingen dans på rosor att vara dagmamma.
 

Liknande trådar

Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 091
Senast: Bexzor
·
Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 163
Gravid - 1år Hej! Vi har ju inga barn, men många funderingar. Lite spinoff på FL-tråden, hur har ni gjort och hur är det vanligast att göra med...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
4 792
Senast: Badger
·
Småbarn Jepp, som rubriken säger. Vad lagas för vegetariskt till barnen (som dessutom går hem i stugorna)? Har lite idétorka när det gäller att...
2
Svar
23
· Visningar
1 009
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp