Tack för alla synpunkter
@Fritidsryttare , ja det stämmer. Jag får väl stalka dig här framöver och se hur det går
.
@Petruska nej, då borta dygnet runt.
Tanken att isf flytta närmare bådas vår hemstad har ju slagit mig, men då blir det socialt lite tråkigare för oss båda tror jag. Samtidigt möjliggör våran situation om den ser ut som den gör nu rent ekonomiskt att ha två mindre boenden om man nu ponerar att jag är "hemma" när han jobbar och hemma här när han är ledig.
Jag hatar de här tankarna på att jag kanske är beredd att ge upp min karriär, helt rätt
@cirkus man kanske aldrig ska säga "jag skulle aldrig". Men än finns ju betänketid.
Mitt resande kan oxå i viss mån styras ganska mycket om jag ska ha kvar samma jobb. Eg har jag ett extremt flexibelt jobb och ofta extremt mkt lättare att både vabba och ev vobba med kort varsel vid behov än många andra. Det möjliggör ju redan nu att jag ofta kan vara ledig mkt när han är hemma och jobba mer när han är borta.
Han ser inte jätteproblem. Han har ju kollegor som det fungerar bra för. Vet dock inte hur deras respektive upplever det.
Men jag tar till mig av det ni skriver. Det är lite att fundera på och jag/vi har ju ändå tänkt fundera ett tag till. Jag fick bara lite ensamhets och lite ålderspanik igår.