fälttävlanskort

R

rabarber2

Tjo =)
Är lite sugen på att komma igång och träna lite terräng med min pålle. Men är helt grön när det gäller fällttävlan.

Fälttävlanskortet är det typ som gröna kortet som man måste ha när man ska tävla? Hur tar man det och vad ingår?

Någon som vet om det finns nybörjarkurser i närheten av Stenungsund. Vet ju att Trollhättan och Lilla edet har träningar ibland.. Ngn som vet något?

Sv: fälttävlanskort

Hej!! Härom dagen så gjorde jag och mina kompisar den praktiska delen för fälttävlanskortet och det gjorde vi under en helt vanlig träning, som avslutning! :banana: Det var en bana på ca. 10 hinder som vi skulle hoppa i ett "bra" tempo! Snart ska vi göra det teoretiska, men jag väntar fortfarande på att mitt TR ska komma!:(

Vår hopp tränare är även fälttävlanstränare så vi hörde såklart med honom! Men du kan ju höra efter med ditt distrikt om vilka tränare som finns i närheten där du bor! :D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 985
Senast: inverterad
·
Hästmänniskan Dottern har en egen ponny som hon tävlar på hobby nivå. Ingen elit satsning men vi har kuskat runt nästan varannan helg i sommar på...
2
Svar
38
· Visningar
4 580
Senast: nejlica
·
Relationer Det gäller min bror. Varning för rörigt iinlägg Vi i familjen misstänker att han börjat droga eller har något annat "fuffens" för sig...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 712
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
19 684
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar