Fälttävlans tänare?

P

PenelopeZafari_95

Vart finns alla fälttävlans tränare? är alla bosatta längst ner i landet eller finns det någon här uppe också??
Jag har visserligen en nu men dom är faktisk väldigt i frågasatta här uppe (södra norrland). Någon att föredra? :angel:

Sv: Fälttävlans tänare?

Japp, det är honom jag tränar för :D men det finns många som har frågat efter fler.. :grin:

Hej! Jag har också bott nere i skåne ett år nu. Jag har bara tränat för Magnus Gällerdal ute på fältet där nere. Tycker helt enkelt att han är bäst!:D men han har ju åkt till os nu, så jag skulle rekommendera att antingen söka på fälträvlanstränare på www.ridsport.se eller på samma sida finns en lista över alla fälttävlans banor i skåne, så ringer du numrena som står där o frågar vem som är huvudtränare vid just den banan! Lycka till!

Hej! Jag har också bott nere i skåne ett år nu. Jag har bara tränat för Magnus Gällerdal ute på fältet där nere. Tycker helt enkelt att han är bäst!:D men han har ju åkt till os nu, så jag skulle rekommendera att antingen söka på fälträvlanstränare på www.ridsport.se eller på samma sida finns en lista över alla fälttävlans banor i skåne, så ringer du numrena som står där o frågar vem som är huvudtränare vid just den banan! Lycka till!

Fast då är det snabbare att ringa direkt till tränarna och fråga när de har träning nästa gång och var. De flesta tränarna kör runt och har träning på olika banor. :D

Fast nu bor TS lite längre norrut och har ngt sämre utbud. :p

menar du att tränarna är ifrågasatta eller efterfrågade ?
FÖr som jag fattar på ditt huvudinlägg så är tränaren du tränar för ifrågasatt..

iaf så finns Bettibets i Hofors, vet inte om hon åker ut o har träningar oxå.
Uffe finns som sagt både i dalarna och på minst två anläggningar i hälsingland under vår och höst, dock är de mest hoppinriktat på ena anläggningen då terränghinder inte finns att tillgå.

Magnus Gällerdal har haft en del träningar i Bollnäs men han har väl fullt upp med tävling och studier.
Själv önskar jag att erik Duvander skulle komma till Bollnäs precis som han gjorde när jag red ponny, vilka underbart roliga träningar :D

Själv önskar jag att erik Duvander skulle komma till Bollnäs precis som han gjorde när jag red ponny, vilka underbart roliga träningar :D

Ja önska och drömma kan man ju alltid...:angel:

Erik var ju bara :bow::love::bow::love::bow: är fortfarande min husgud

Men det är ju l i i i i i i ite långt från Nya Zeeland

Själv har jag ytterst få träningar utanför Hofors (Men en hel del läger där)

Ja drömma går alltid :D

Dock rider jag ju inte fälttävlan längre så har inte behov av Eriks träningar, men dom var himla roliga och lärorika på ponnytiden.

Erik Duvander är oslagbar! Har har dock större uppdrag nu för tiden. Magnus Gällerdal (även han en mycket bra tränare) kom till Bollnäs några ggr p.g.a att hans dåvarande sambo kommer därifrån. Nu för tiden är han gift, pluggar till läkare och satsar på OS.

Det är absolut möjligt att få bra tränare till "norrland", men det krävs mycket arbete för den person som ska organisera det. Tyvärr så är det många engagerade som tröttnar p.g.a. otacksamma föräldrar/ryttare som inte dyker upp,slarvar med betalning eller "kräver" diverse särbehandlingar.

Får man ihop ett stort gäng träningssugna som kan komma till ett ställe ex. Bollnäs el. Hofors, så tror jag säkert att en bra tränare kan tänka sig att leta sig hela vägen upp :)

Jag är gärna med på en träning i Bollnästrakten/Hoforstrakten, men ännu hellre närmare Gävle/Sandviken. :D Har en pålla som inte är tränad på terränghinder så mycket, men vi har ridit ett antal (6-7?) jakter i bland annat SFK och hon är en riktig ängel terrängen. Vill gärna utveckla det! Så skicka gärna ett PM till mig om det blir någon hyfsad träning "häromkring" framöver.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 303
Senast: Lady_S
·
Hästvård Min häst har varit väldigt besvärad av bromsar i år. Mycket värre än tidigare år men så tycker jag också att det verkar vara större och...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Ketrawzc
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 524
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
426
Senast: Redfox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka