Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sunny gick mest hoppning och en del fälttävlan med Linda, men jag tror inte att hon red hopp-SM på honom...hon var däremot kvalad nåt år med mamman Princess, men hästen blev skadad så det blev ingen start.San Q skrev:Jag kanske minns helt galet (igen...), men var det inte så att det var Linda som tävlade Sunny Fair mest i hoppning?? Undrar om hon inte t o m red junior-SM i hoppning på just den hästen. Tror också att den gick fälttävlan med Sara, men att den var lite väl het på gröten i dressyren. Tveksamt om den gick svår klass, däremot MSV. Men som sagt, jag kan vara fel på det....
San Q skrev:Ibland har man ju en förmåga att blanda ihop gamla minnen, men denna gången hade jag alltså hyggligt rätt för mig!! Det betyder att man inte blivit helt senil i a f....
olgaklara skrev:Om jag skall vara ärlig så vet jag faktiskt inte om den gick så höga klasser. Sara hade en som hette Aghata C, men ovanstående borde jag ha känt till eftersom mina två var födda -81 och jag red dem väldigt länge i höga klasser.
Agatha har en avkomma född -90 efter Kaliber,wert skrev:Agatha C är mamma till någon av deras yngre hästar, hon borde väl fått fler föl?
olgaklara skrev:Just det för det var samma år som Dag red Badminton på May I do it, jag red ju också där men boy kastade in handsken på den stora graven med häck.
Vann Janne där??