Falsterbo 2013

Lagren

Trådstartare
Är det någon som tänkt försöka kvala till falsterbo 2013 i dressyr? Berätta gärna ditt upplägg!

Sv: Falsterbo 2013

JAg VILL men just nu så är vi väääldigt gröna men 5 års är la antagligen det ända ja någonsin kommer klara av =) hade varit väldigt skoj och är en av mina dröammar =)

Mitt mål är 6-års championatet i dressyr. Har en 5 åring e:Sandakan som är långt kommen. Vi satsnar nu för fullt inför vårens tävlingar och kval.

Jag har börjat leka med tanken att försöka få 5-åringen (blivande 6-år) klar... Han reds in som 4-åring och har bara gått ren dressyr de senaste månaderna men det känns faktiskt inte som att kvalprogrammen är så långt borta!

Men realistiskt sett så lär han vara såld långt innan vi är så långt. Och skulle han inte vara det så han nog större chans om ägaren sätter honom hos någon med mer erfarenhet från sånt här.

Men man kan väl alltid drömma :D

elin88, hur långt kommen är du med din? Sitter bytena och så?

Spännande!
Mitt mål är också 6års championatet om bytena blir bra. Han byter för skänkel utan problem men med sparkar :)
Lagt det åt sidan lite nu eftersom han kan men behöver stärkas mera.
Håller tummarna för er som satsar. Mål är alltid roligt!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter "Om man inte lyckas kvala på antalet försök som djävulslappen erbjöd, så kanske man ska tänka till", skriver Björn Svensson och syftar...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är dags för nations cup i dressyr i Falsterbo och Sverige har ett spännande lag på plats.
Svar
0
· Visningar
115
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dressyrens Nations Cup i Falsterbo blev en blöt historia, och Sverige gjorde så gott de kunde i regnet. – Vi hade inte det starkaste...
Svar
0
· Visningar
110
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Måndagen på Falsterbo Horse Show bjuder på tävlingar för unga hästar i hoppning och dressyr. Dagen startar med 5-åringarnas Folksam Open...
Svar
0
· Visningar
141
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama