Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får lägga upp något slags tankematris som du fyller på din information i. Början, mitt, slut.Jag ska ha bokprov men vet verkligen inte hur jag ska kunna sammanfatta boken. De är fallen ängel, av Becca Fitzpatrick. Är de någon som skulle kunna hjälpa? Behöver hjälp extremt snabbt
Nej.. jag menade mer om någon skulle kunna skriva lite om vad som har hänt och viktiga händelserDu får lägga upp något slags tankematris som du fyller på din information i. Början, mitt, slut.
Eftersom det är bokprov så finns väl det en lektion bakom om sammanfatta böcker? eller instruktioner?
Snabbskiss över hela och fyll ut den.
Men detta vet du väl själv om du har läst den?Nej.. jag menade mer om någon skulle kunna skriva lite om vad som har hänt och viktiga händelser
Det tror jag inte att någon kommer vilja bistå med! Lite skillnad på att ge hjälp på traven gällande hur man kan lägga upp en sådan text än att göra jobbet åt någon.Nej.. jag menade mer om någon skulle kunna skriva lite om vad som har hänt och viktiga händelser
Nej.. jag menade mer om någon skulle kunna skriva lite om vad som har hänt och viktiga händelser
Nej tyvärr det är ju ett prov.Nej.. jag menade mer om någon skulle kunna skriva lite om vad som har hänt och viktiga händelser
Eller så tar du och läser den själv...är ju ett alternativ. Att fuska via forum såhär är inte riktigt någon lösning. Är det så att du har läst den men ändå inte förstår någonting alls av den så kan du säkert fråga läraren och säga som det är att det inte går helt enkelt och att du behöver hjälp på andra sätt.Nej.. jag menade mer om någon skulle kunna skriva lite om vad som har hänt och viktiga händelser
Har du inte läst boken? Isåfall vet du ju vad som hänt i den.Nej.. jag menade mer om någon skulle kunna skriva lite om vad som har hänt och viktiga händelser
Den handlar om en "vanlig" tjej som en dag upptäcker att hon inte är den hon trodde.Jag ska ha bokprov men vet verkligen inte hur jag ska kunna sammanfatta boken. De är fallen ängel, av Becca Fitzpatrick. Är de någon som skulle kunna hjälpa? Behöver hjälp extremt snabbt
Den handlar om en "vanlig" tjej som en dag upptäcker att hon inte är den hon trodde.
Det visar sig att hon egentligen inte ska vara på jorden utan blivit förvisad hit av sin onda pappa.
Nu måste hon visa att hon har blivit en bättre person så att hon får återvända till himlariket.
Wiki?
Numera har väl iofs lärare ganska bra koll om det bara saxas från wiki. Läste beskrivningen, låter som en ganska kul bok, ska kolla upp den, även om jag alltid läser på engelska eftersom svenska översättningar är av väldigt skiftande kvalitet minst sagt.
Du menar att majoriteten fantasy/SF suger elefantballar i den svenska översättningen?
Wiki?
Numera har väl iofs lärare ganska bra koll om det bara saxas från wiki. Läste beskrivningen, låter som en ganska kul bok, ska kolla upp den, även om jag alltid läser på engelska eftersom svenska översättningar är av väldigt skiftande kvalitet minst sagt.
Alla kan skriva var sin typ recension och sen kan TS välja den hon tror är rätt.Nu är nästa fråga om den fuskande eleven kan lita på ett svar från en okänd människa på ett onlineforum
Det står i bokenNej.. jag menade mer om någon skulle kunna skriva lite om vad som har hänt och viktiga händelser