Falkenberg

fio

Trådstartare
Måste ju få ha en tråd oxå i skuggan av Lag SM som går samma helg..

Vi skall dit, junioren skall rida debutant på Hille och vi hoppas det skall gå bra. Visserligen kan hon fortfarande inte sitta ner i trav på honom :angel: Vi siktar dock på under 75 straff i dressyren ;)

Jag vet att pigeon skall dit oxå med sin nya stjärna, någon mer?

Sv: Falkenberg

jag har avanmält mig i dagarna :angel:

Hade passat så himla bra med en debutant 10 minuter från stallet... Men det blir lag-sm med Sparkling istället.
Var inte riktigt tanken att jag skulle tävla med Spark. Hon har varit hos en annan ryttare i några veckor, men jag tror nog att vi kommer funka rätt snabbt tillsammans igen :)

Jag har åkt förbi Falkenbergs bana några gånger, den ser nybyggd och jättefin ut! :laugh:

Avanmält? Hur tråkig är du då på en skala :p Nåja Lycka till på lag SM istället då ;)

Jag å ponnyn ska dit och hoppa p80, hoppas på en rolig helg med sol!

Jag ska vara med och rida 80-klassen...

Har ponnyn uppstallad på anläggningen så har hoppat igenom de flesta hinderna och banan ser mycket fin ut :)

Då ses vi där! Vad heter du och din ponny? Min heter Charlie Brown och jag heter Matilda :)

Trevligt :)

Jag heter Linnéa och min ponny Elphins Amber.

Å jättegrattis till fios junior som ledde från start till mål i sin första start ihop med Hille!:banana::banana::bump:

Japp en dag till ända, ungen lyfte sig i håret tävlingsmänniska som hon är och red på 39.8 straff i dressyren och stannade på det resultatet tävlingen igenom, ledde från start till mål och vann klassen och junior DM för Halland!

Duktig unge och Hille :love:

Grattis grattis!!

Själv är jag kanon nöjd med min bäbis, skötte sig kanon tävlingen igenom och blev 9e placerade...

Superbra,grattis grattis!!!:bow:

Jag tar faktiskt oxå åt mig av äran lite , jag har faktiskt ridit och utbildat honom i 11 år ;)

Men hon rider honom jättebra och vet hur mkt respektive lite hon får lägga sig i för att det skall funka! Det går inte att ändra på för mkt på en sådan gammal räv :p

Men det är SÅ roligt att se honom gå för han är ju otroligt häftig och läcker :love: och jag har ju inte sett honom så mkt då jag alltid sitter på själv :D

Han var inte ens andfådd i mål, hon bröt av till trav och sedan till skritt och sen var han helt normal i andningen :love:

Vi har tagit 100 bilder typ så dom kommer snart i en bildbomb!

Senast ändrad:

Grattis grattis!!

Själv är jag kanon nöjd med min bäbis, skötte sig kanon tävlingen igenom och blev 9e placerade...

Jättebra ju, Grattis !! Jag såg typ inget annat ekipage än Hille, var så upptagen med att hålla kontrollen på dom :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 639
Senast: Ramona
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 546
Senast: Intejag
·
Tjatter Obs! Känsliga spelare lugnas med att det här inte kommer att bli ett våldsamt tema! Ja så har fyra år gått ännu en gång och vi står...
61 62 63
Svar
1 257
· Visningar
48 639
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Hej där, Först och främst hoppas jag att mitt inlägg hamnat i rätt forum, tyckte inte det var helt solklart vart jag skulle ställa...
2
Svar
25
· Visningar
5 624
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar