Falkenberg

emma-vsm

Trådstartare
Nån som vet vart proppen är? Hittar inte varken på deras hemsida eller förbundets... Anmälnings tiden måste väl gå ut snart iaf för intresseanmälan..?

Sv: Falkenberg

Det tråkiga är att det är en CCI och som jag fattar det med SC, tänk på att det är andra kvalregler till CCI än till CIC.

jag vet inte heller men har du försökt på deras hemsida??

Den ska komma ut på Forfs hemsida men jag vet ej ifall den har gjort det än. Anmälningarna skulle gå till förbundet ialla fall.

Nä det är ingen steeple med utan en CCI utan S. Det är inte andra kvalregler för den *klassen men för den ** klassen krävs det minst en godkänd CIC** + en CNC** eller en CCI* men ett av resultaten måste ha varit på en CIC** eller CCI*. Det räcker alltså inte med att ha startat 2 st CNC**

Så om det är en cci utan s så¨är det typ som en cic eller? Den * tänkte jag på.

En CCI är alltid längre så jag skulle tippa på att den banan kommer bli kanske 3600-3800 meter och så är banhoppningen sist.

Proppen är hos FEI för godkännande. Tävlingen kommer att bli av men Sara på förbundet ska inte ha anmälningar utan det kommer att stå i proppen vem som ska ha den. :idea:

Kommer den inte ut snart?? Den far ju fram och tillbaka, blev inte godkänd skickades tillbaka och i fredags hörde jag att den skulle vara ute men jag har inte sett till den än?? Vet du något??

Tror Anna Hassö skall ha anmälningarna.

*puttputt*
Så vilka ska rida i Falkenberg då? Några kändisar härifrån? :smirk: (dryg va? :D )
Jag ska iaf dit & jobba! :cool:

>>>fio. Den här gången kanske jag säger hej.. ;)

Senast ändrad:

Jag skall rida givetvis :bump: Ja denna gången måste du ju säga hej! Lena har ju tjatat så om att hon måste komma dit ;) så då blir det väl oundvikligt att vi träffas :banana:

fio. skrev:
Jag skall sno din bil iallfall och ragga på stan :p
Såvitt jag förstår är du inte i behov av att ragga längre? :angel:
Jag kan nog behöva den själv om det är huvudändamålet med den... :D

Senast ändrad:

Men jag hade tänkt ragga åt dig :angel: Fast det behöver vi ingen bil till :devil:

Eller jo kanske.... :angel:

Måste ringa pappa alltså, för tre får vi ju aldrig plats in din lilla guling! :D
Om ni ser nån som glider in på bredsladd i dammet i nåt svart sportigt på fredag em/kväll så är det bara jag.. :cool:

Blir tyvärr inte falkenberg för mig. Ska ju till vet på måndag på återbesök, och förhoppningsvis får jag sätta igång då. Satsar på Täby istället...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
Juridik & Ekonomi Jag flyger extremt sällan, och vet därför inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu när mitt första flyg på flera år blev inställt. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 381
Senast: Acto
·
Hemmet Blir snart tokig! Letar efter en sommarstuga att köpa. Men jättesvårt. Antingen för långt bort, för dyrt, något annat jag inte gillar...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
4 603
Senast: Snurrfian
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 133
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar