Fåglar och hundar?

T

Tintomara

Måste fråga här på "Andra djur" - är det någon som har både fåglar och hundar? Jag har ett par undulater och har en lång tid nu varit grymt sugen på att skaffa mig en hund. Nu kommer jag antagligen inte att göra det iaf det närmsta halvåret, men bara så jag vet för framtiden - går det överhuvudtaget att ha bägge dessa djur, eller är det helt hopplöst?

Sv: Fåglar och hundar?

Det borde gå bra. Är det en liten valp lär dom sig snart vad fåglarna är och om inte hunden sitter och stressar fåglarna går det också bra.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 978
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 946
Senast: Hermelin
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 142
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar