Facebookflöde

Gissar att det har att göra att allt ska spridas mycket mer än vad det gjort hittills. Jag fortsätter dock markera att jag inte vill se så fort inläggen kommer som nån gillat i flödet. Trots flera dagarna med markeringar på varenda sånt inlägg fortsätter det och jag hade nyss 6 stycken på raken :banghead:
 
Facebook testar säkert lite olika saker. I slutändan så är de ju ute efter att tjäna pengar. Något jag själv tycker är sjukt störande är att få information om när någon väns vän har bytt profilbild :banghead: . Jag kunde ju inte vara mer ointresserad. Så jag markerar helt enkelt att jag inte vill se det. Det lämnar i alla fall spår i Facebooks statistik om att det är oönskat.

Åh ja! Plus att jag själv av just den anledningen drar mig för att byta min profilbild fastän jag egentligen vill det. Vill liksom inte ha den "uppmärksamheten" som blir av att dyka upp i folks flöden. Vill bara byta den där jäkla bilden utan en massa ståhej.
 
Åh ja! Plus att jag själv av just den anledningen drar mig för att byta min profilbild fastän jag egentligen vill det. Vill liksom inte ha den "uppmärksamheten" som blir av att dyka upp i folks flöden. Vill bara byta den där jäkla bilden utan en massa ståhej.

Men du kan ju dölja den händelsen när du byter bild så kommer den inte upp i någons flöde
 
Min envishet verkar ha gett resultat även om jag fortfarande dras med att se för mycket vad alla andra gillar i mitt nyhetsflöde. Men att dag efter dag klicka bort dessa och anmäla det som inte fungerar så har det börjat poppa upp en ruta till höger om att dom vill förbättra mitt nyhetsflöde där jag får välja vad jag gillar bäst av två inlägg i flera omgångar och sakta börjar det bli lite bättre i alla fall.
 
Jag skickar feedback för fulla muggar nu :laugh: men ska också börja med det där att klicka för "visa mindre av sånt här" eller vad det står.

Som @Jejjessica vill jag också kunna byta profilbild utan ståhej. Och undrar samtidigt varför det ofta blir ett sånt ståhej? :confused: Hoppas det funkade för dig att dölja det som inlägg, om du har testat det ännu.
 
Jag tar nog tillbaka gårdagens positiva inlägg för i dag har sidan gått bananas deluxe :banghead: :meh:
 

Liknande trådar

Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
42 778
Äldre Håller på att få psykbryt på facebook. Hur gör jag för att se mina vänners inlägg???? Jag gillar väldigt många sidor och är med i...
Svar
6
· Visningar
1 842
Senast: mandalaki
·
Tjatter Deltagarlista cirkus Lenis Mammas quarter4ever Gabby_Ossi Mistimed Snurrfian fio bollen__ Derring-Do hemlig Hedinn Idahoe Ferrari Goda...
28 29 30
Svar
593
· Visningar
19 039
Senast: Hedinn
·
Relationer Varning för en lång skriva-av-sig-tråd... Hur lika måste man egentligen vara i en relation? Jag har en relation sedan drygt 4 år...
30 31 32
Svar
631
· Visningar
41 750
Senast: norrsol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp