Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jobbar på
..... att fullfölja veckans/månadens mål
..... att hitta mig själv
..... att bli månadens bästa vän
..... att ha så roligt som möjligt
..... att inte rycka till varje gång något dumt skrivs i media
..... att uppskatta varje liten del här i livet
..... att skratta ofta
..... att hitta nya, spännande äventyr att ge mig ut på
Fattar inte humorn med att hitta på ngt där? Antingen skriver man vad man jobbar med eller så lämnar man tomt om man inte vill ange det eller tycker att ens sysselsättning inte är nog "rolig" tänker jag?
Men huvudsaken du inte skriver att du studerat vid "livets hårda skola"....
Jo, kan hålla med om det, men humor finns ju ändå. Facebook är ju inte LinkedIn liksom... Facebook är ju en plats där man är halv-allvarlig, visst att det är bra att berätta vad man gör men ingen lär ju ta dumma uppgifter på helallvar?
Juridik & Ekonomi
Vad ska man tänka på? Min partner planerar att hyra ut sin hyresrätt i andra hand och flytta in i bostadsrätten jag haft i flera år. Vi...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.