Facebook frågar vad jobbar du med ?

Skylight

Trådstartare
jag vill att något kul ska stå där ?
Förslag mottages tacksamt

Vet inte hur man lägger ut bilder iaf har jag några skärm dumpar från fb så ni förstår hur jag menar .

Men tex NN arbetar på att hitta sitt livs kärlek .

NN har studerat vid LHS .

Gnugga geni knölarna ny och ta fram eran bästaste kreativitet och kom med lite skojiga förslag ju tokigare desto roligare ..

Jobbar på
..... att fullfölja veckans/månadens mål
..... att hitta mig själv
..... att bli månadens bästa vän
..... att ha så roligt som möjligt
..... att inte rycka till varje gång något dumt skrivs i media
..... att uppskatta varje liten del här i livet
..... att skratta ofta
..... att hitta nya, spännande äventyr att ge mig ut på

:D

Fattar inte humorn med att hitta på ngt där? :cautious: Antingen skriver man vad man jobbar med eller så lämnar man tomt om man inte vill ange det eller tycker att ens sysselsättning inte är nog "rolig" tänker jag?
Men huvudsaken du inte skriver att du studerat vid "livets hårda skola".... :nailbiting:

Jo, kan hålla med om det, men humor finns ju ändå. Facebook är ju inte LinkedIn liksom... Facebook är ju en plats där man är halv-allvarlig, visst att det är bra att berätta vad man gör men ingen lär ju ta dumma uppgifter på helallvar?

Jag har själv bara skrivit seriösa arbetsgivare där, men man har ju sett en del dumt, inget jag lastar någon för...

Liknande trådar

Hemmet Jag behöver köpa en ny stekpanna ASAP men det verkar vara en djungel. Helst vill jag nog ha en gjutjärnspanna men vill inte ha en som...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 603
Senast: Hajfisk
·
Fritid Som rubriken lyder. :D Vi ska bila från Ålesund till Stockholm i mitten på juli, och planerar en övernattning på vägen hem. Några...
Svar
1
· Visningar
163
Senast: lil-sis
·
Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 338
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Vad ska man tänka på? Min partner planerar att hyra ut sin hyresrätt i andra hand och flytta in i bostadsrätten jag haft i flera år. Vi...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 116
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar