Få hem valp, vad tänka på?

Sv: Få hem valp, vad tänka på?

Men snälla på vilket sätt gör EN VECKA skillnad? Jag vill verkligen veta. Om du faktiskt har något vettigt att säga vill jag höra jag har lovat sambon han ska få suín hund ju, men inte vill jag den ska förstöra våra liv på något sätt!
 
Sv: Få hem valp, vad tänka på?

Hur gör man egentligen om man vill skriva under "annat" nick??? Trodde inte det gick sedan man väl loggat in sig. Och logga in måste man ju göra för att skriva nåt... Hm.
 
Sv: Få hem valp, vad tänka på?

Ser fram emot pudel/schäfer/dalmatiner/varg/hyena...?-valpbilder. :p
 
Sv: Få hem valp, vad tänka på?

Skrev ju ovan att sopor funkar utmärkt. Annars finns en del långa och tråkiga trådar om foder om man söker lite. ;)

hehe

Jag tycker om din kortversion av fodertrådarna. dessutom känns alternativet sopskåpsuppfödd hund helt klimatsmart och ekologisk. :)
 
Sv: Få hem valp, vad tänka på?

Bara att logga ut från de ordinarie, trycka på registrera, skapa ett nytt och knyta det till en annan mailadress. Voila ett/en (valfritt ord) är nyfött.
 
Sv: Få hem valp, vad tänka på?

Man reggar sig helt enkelt med ett nytt nick (loggar ut med det gamla först). Och börjar om från början :D
 
Sv: Få hem valp, vad tänka på?

Tja, går väl att skapa en ny användare? (Jag vet inte, har själv inte bytt sen Gunnar tog bort min användare från stallet-tiden för några år sedan).

Behövs det mailadress är det bara att skapa en hotmail tillfälligt antar jag.
 
Sv: Få hem valp, vad tänka på?

hehe

Jag tycker om din kortversion av fodertrådarna. dessutom känns alternativet sopskåpsuppfödd hund helt klimatsmart och ekologisk. :)


Och faktum är att skulle jag ställa en skål med mat på golvet och en soppåse på golvet, så skulle soppåsen vara intressantast. Och hundarna måste ju få bestämma vad de vill ha :angel:

Säger man intressantast ;)
 
Sv: Få hem valp, vad tänka på?

Haha- Läser som en kratta gör du också. Se inlägg #3 eller så. ;P
 
Sv: Få hem valp, vad tänka på?

Nä nu ger jag upp om jag inte kan få nåra vettiga svar. Sopor?! Hunden ja hade som barn kom in i sopskåpet och fick i sig ett kycklingben. Det fastnade i tarmen och tryckte ut den genom rumpan. Som tur är var det lätt åtgärdat.
 
Sv: Få hem valp, vad tänka på?

"The best a dog can get" eller vad är det de säger i reklamen?:rofl:

Min har iof lagt sig till med en lite halvt irriterande ovana att äta just sopor om han får chansen. Räcker med att man tittar bort någon minut så står han med hela huvudet i påsen *urk*.
 
Sv: Få hem valp, vad tänka på?

Nä nu ger jag upp om jag inte kan få nåra vettiga svar. Sopor?! Hunden ja hade som barn kom in i sopskåpet och fick i sig ett kycklingben. Det fastnade i tarmen och tryckte ut den genom rumpan. Som tur är var det lätt åtgärdat.

Men det är ju ut i rumpan det ska :angel:
 
Sv: Få hem valp, vad tänka på?

Hon kanske menade att det stack ut ur rumpan? Då är det väl bara att dra om det fastnat? Eller?
 
Sv: Få hem valp, vad tänka på?

Och faktum är att skulle jag ställa en skål med mat på golvet och en soppåse på golvet, så skulle soppåsen vara intressantast. Och hundarna måste ju få bestämma vad de vill ha :angel:

Säger man intressantast ;)

Är det fler än två stavelser så säger man ofta mer eller mest framför... men intressantast är helt ok för mig. jag förstår precis vad du menar. :love:

/Priffe - lättlärd
 
Sv: Få hem valp, vad tänka på?

Kl...


Skrattar så jag tror jag döör snart :rofl:
Hundarna kommer en och en och undrar vad den galna matten håller på med.
Äh, sa jag, ut och ät sopor :d
 
Senast ändrad:
Sv: Få hem valp, vad tänka på?

Logiskt tänkande är det väl det kallas, eller hur Grana?

Fast just den biten har ju vissa svårt för :grin:
 

Liknande trådar

Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 021
Senast: L(i)FE
·
Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
868
Övr. Hund Hej Har ni några bra tips att få i en fem veckors valp mat? Hon vill bara dia men mamman börjar tröttna på 10 valpar som diar. De andra...
Svar
9
· Visningar
747
Senast: hollypolly
·
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 072
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Skal/regnjacka för vandring.
  • Svensk politik nr 3
  • Vad gör vi? Del CCII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp