Få bort hästens tyngdpunkt från bogarna, tänker jag rätt?

Sv: Få bort hästens tyngdpunkt från bogarna, tänker jag rätt?

Om hon varit felverkad o så innan så kanske det är en idé att kolla upp kroppen nu när veterinär gett ok. Typ ET eller liknande så hon inte har några låsningar. Annars låter det ju som att du gör ett gott jobb, härligt för din gamla pålla :)

Hovslagaren var här förra veckan och rekommenderade en ET till oss, så vi ska ringa till denne :) hovslagaren anmärkte för övrigt att hästen fått mycket mera muskler och har blivit en helt ny häst! :D

Så härligt :love:

Jag har precis (efter typ 7 år...) hittat en ET som faktiskt hittat ett fel som kan förklara en grej min häst har gjort sedan han kom (för typ 7 år sedan och som jag informerat och frågat alla om).

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 289
Senast: lirco11
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 552
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 137
Senast: Juli0a
·
Hästvård Min fina appaloosa-kille fick konstaterad strålbenshälta i augusti förra året. Han är 8 år gammal. Jag känner mig inte helt bekväm inför...
2
Svar
36
· Visningar
8 582
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar