Exmoorhingstar sökes!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare LuddeLump
  • Startdatum Startdatum
L

LuddeLump

Jag har sökt på nätet och bara hittat Backuddens stuteri. Jag vet att det finns några till, men har inte lyckats hitta deras hemsidor, om de nu har några. Inte heller svenska exmooravelsförening verkar ha nån hemsida.
Finns det nån vänlig själ som vet var jag kan hitta bilder och info på de få godkända exmoorhingstarna som finns i Sverige?

Sv: Exmoorhingstar sökes!

Johanna Björling i Herrljunga har Arum som är godkänd.....hon har tel. 0513-72203

Tack så mycket, Grevinnan! Då har jag en iallafall.

Apple Basket finner du på www.norrgarden.tk

Stuteri Apple hade också en hemsida tidigare, men den är nedlagt tyvärr.

Chop RE 3 finns i Filipstad, men jag är inte 100 på hur det är med regler och sånt i och med att han inte är reggad i England och inte hans föräldrar heller eller hur det var.

(Olympus) Atlas som godkändes i år (mycket trevlig liten hingst för övrigt, jag var där och ID-kontrollerade hennes sto ) finns hos Beatrice Johansson i Pålsboda.

Det är Johanna som har Arum som har fött upp Atlas............

Japp, det är mycket riktigt! :smirk:

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 480
Senast: ildiko
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
778
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 456
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar