Sv: Exem

peter_lundin skrev:
:confused: Jag :confused:
Sockerpiller med torkat utspätt vatten kan ju iallafall inte skada. :devil:
PL

hehe...ser du vilken respekt du för med dig :rofl:

Nää, men huvudsaken är att hästen blir bra...HUR den blir bra kvittar... :bow:

Sv: Exem

Du kan göra pricktest på din häst. Jag har gjort det på min exemhäst och kommit fram till att han är allergisk mot mer än mygga/knott. Bla hade han en lätt reaktion på stalldam, mjöldam och björkpollen samt att han är extremt allergisk mot katt.

Veterinären som gör pricktest bor i Norrköping och utför pricktesten på Hästtandläkaren Torbjörn Lundströms klinik. Hon har fortskat på hudåkommor på häst och främst då sommarexem. Vill du nå henne kan du få tag i henne via tandkliniken, annars kan du pm:a mig så kan jag skicka namn och nummer till henne. Jag är dock inte inne här så ofta.

Liknande trådar

Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
893
Senast: skogaliten
·
Kropp & Själ Jag har troligen åkt på nån form av stressutslag. Det kliar så jag blir tokig, självklart mest nattetid också. Har kontaktat vården och...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 952
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 482
Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)...
2
Svar
29
· Visningar
1 471

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka