Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror särbon mest tände på att spränga öht... han gillar när det smäller!![]()
Om World Economy fick bestämma så skulle båten redan varit sprängd.
Alltså med alla jäkla sea shantys som sjungits senaste månaden eller så tycker jag ändå att detta är enormt passande. Tror nog nån havsgud blev jäkligt irriterad till slut helt enkelt![]()
Varför skulle man behöva vänta en månad med nytt försök om man misslyckas imorgon?Har flyttat sig en bit idag iallafall även om det är mycket kvar, kommer hon inte loss I morgon så kan det dröja en månad till nästa chans
Visa bifogad fil 66980
Tidvattnet. Fullmåne i natt.Varför skulle man behöva vänta en månad med nytt försök om man misslyckas imorgon?
Varför skulle man behöva vänta en månad med nytt försök om man misslyckas imorgon?
Varför skulle man behöva vänta en månad med nytt försök om man misslyckas imorgon?
Aha trodde inte det påverkade så mycket i kanalen men låter helt logiskt när ni säger detTidvattnet. Fullmåne i natt.
Vi väntar på ett av skeppen(med vår container) som ligger och väntar pga stoppet.Hur länge kommer hon sitta fast? Hur kommer ekonomin påverkas?
Redan innan har vi container brist i landet och så stor brist på halvledare att industrier står stilla även om försäljningen inte minskar så minskar förmågan att tillverka vad kunder vill ha.
Vet själv inte för tillfället hur länge jag kommer vara hemma efter påsk, första vändan blir 3 veckor.
Hur påverkas nu?
Tidvattnet är som högst på måndag morgon enligt experterna.Varför skulle man behöva vänta en månad med nytt försök om man misslyckas imorgon?
Kan inte komma över att det är "ett tekniskt fel eller den mänskliga faktorn" som ligger bakom detta. Så ska jag börja säga om alla mina misstag!
Kanske ska skylla på hård sjö eller dåligt väder nästa gång jag råkar dubbelboka en elev...På sjön är ju annars vädret en klassiker, eller om man måste planera något viktigt, då är det alltid "gammal sjö" trots att det är strålande sol och vindstilla.![]()
Kanske ska skylla på hård sjö eller dåligt väder nästa gång jag råkar dubbelboka en elev...