corzette 10 Maj 2022 #81 Oj.. Den här va otippad (nej jag har inte förhandslyssnat på låtarna, mer än de som spelas så jag hört de) .. Återigen coolt, retro och häftigt ! Inga vinnare men coolt ändå...
Oj.. Den här va otippad (nej jag har inte förhandslyssnat på låtarna, mer än de som spelas så jag hört de) .. Återigen coolt, retro och häftigt ! Inga vinnare men coolt ändå...
corzette 10 Maj 2022 #83 Gillar inte Grekland... Kan inte sätta fingret på varför, men hennes sångstil kan va en bidragande orsak. Nope inte min grej alls..
Gillar inte Grekland... Kan inte sätta fingret på varför, men hennes sångstil kan va en bidragande orsak. Nope inte min grej alls..
LadyCovergirl 10 Maj 2022 #84 Grekland är ungefär lika tråkigt som att titta på målarfärg som torkar.
corzette 10 Maj 2022 #88 Asså de MÅSTE gå till final !!! Så snyggt nummer =) Även om den youtube videon är bättre men ändå ...
Asså de MÅSTE gå till final !!! Så snyggt nummer =) Även om den youtube videon är bättre men ändå ...
Murphy 10 Maj 2022 #89 Keith. The man. The Wolf. The Banananana..? Kanske Jim. Inte som när en vet vad folk heter, men kallar dem "Tess". Tvärtom faktiskt.
Keith. The man. The Wolf. The Banananana..? Kanske Jim. Inte som när en vet vad folk heter, men kallar dem "Tess". Tvärtom faktiskt.
LadyCovergirl 10 Maj 2022 #91 Norge är lite det jag söker efter. Det sticker ut och jag minns melodin även fem minuter senare.
corzette 10 Maj 2022 #92 Så till final från mej... Norge Island Danmark Kroatien Österrike Litauen Holland Moldavien Portugal Armenien Nu dags för sängen... =)
Så till final från mej... Norge Island Danmark Kroatien Österrike Litauen Holland Moldavien Portugal Armenien Nu dags för sängen... =)
N nowayout 10 Maj 2022 #93 Jahaaaaa, NU vet jag vart allt hamstrat toapapper har tagit vägen! Det har Armenien köpt upp!
LadyCovergirl 10 Maj 2022 #99 Armenien var otroligt beige, på mer än ett sätt. Mellanakten innehåller iaf bra musik.
voltis Trådstartare 10 Maj 2022 #100 Min topp 10 ikväll: Norge Österrike Grekland Albanien Moldavien Litauen Schweiz Ukraina Nederländerna Sen kvittar nr 10 hehe
Min topp 10 ikväll: Norge Österrike Grekland Albanien Moldavien Litauen Schweiz Ukraina Nederländerna Sen kvittar nr 10 hehe