Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter den som någon genre så är det väl nu metal, skulle jag tro. Som förvisso verkat få en uppsving senare år, och sen går ju saker runt lite, experimentella hiphop-kids influeras av black metal etc.Ja
Stackars sambon som plågat sig igenom massa bidrag och så skulle det äntligen bli hårdrock.
Så kom det där
Förolämpningen var total
Glöm inte "va fan gjorde han?!"Den och ”dra inte in MIG i vårt förhållande” ?
Det är väl inte alls felaktigt att kategorisera Italiens bidrag som rock, genren är ju rätt bred?Jo, i det här fallet. Art ens kslla Italien för rock är ju direkt felaktigt. Det var mer nån prat-skrik-punk med tajta läderkläder.
Typ.Det är väl inte alls felaktigt att kategorisera Italiens bidrag som rock, genren är ju rätt bred?
Prat-skrik-punk låter som något min mamma hade kallat Fall Out Boy när jag var 16Typ.
Prat-skrik-punk bör ju vara en form av punkrock, som i sin tur är en subgenre till rock.
Exakt!Typ.
Prat-skrik-punk bör ju vara en form av punkrock, som i sin tur är en subgenre till rock.
Min brittiske make är helt övertygad om att det är politiskt; att det beror på Brexit och på att de snodde åt sig en massa covidvaccin innan EU ens fått tummen ur. Jag är väl inte så säker....!
Var det han som satte sig på huk när de vunnit och bara stirrade chockat framför sig? Han verkar så extremt gullig!
Prat-skrik-punk låter som något min mamma hade kallat Fall Out Boy när jag var 16
Låter den som någon genre så är det väl nu metal, skulle jag tro. Som förvisso verkat få en uppsving senare år, och sen går ju saker runt lite, experimentella hiphop-kids influeras av black metal etc.
Kollade på någon video som finns idag, upplevde lite vad du beskriver. Låten växte lite!Italiens låt förstod jag mig inte alls på igår. Blev nog förblindad av den fruktansvärda klädseln. Tycker låten växer.
Samma här. Hade inte hört den innan och gillade den inte alls igår men idag tycker jag den är rätt braItaliens låt förstod jag mig inte alls på igår. Blev nog förblindad av den fruktansvärda klädseln. Tycker låten växer.
Italiens låt förstod jag mig inte alls på igår. Blev nog förblindad av den fruktansvärda klädseln. Tycker låten växer.