Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ser jävligt osnyggt ut, om det är det han gör... Med tanke på hans vöns "diskreta" knuff tippar jag på att det faktiskt var vad han gjorde
Fast jag tycker inte alls att det ser ut så. Han sitter med båda händerna knutna och ansiktet är aldrig så långt ner jämfört med händerna. Jag har visserligen noll erfarenhet på området men begriper inte hur han skulle lyckas rent praktiskt Puttad blir han väl för att han kollar ner när de är i bild antar jag
Låt? Det är konstigt skrik som skär i öronen.NEJ. Låten är häftig! Den sticker ut, den är egen och de har attityd! Första gången jag hörde den fattade jag ingenting, men så fort den var slut började hjärnan spela den på repeat. NAJS!
Det ser jävligt osnyggt ut, om det är det han gör... Med tanke på hans vöns "diskreta" knuff tippar jag på att det faktiskt var vad han gjorde
De har dementerat någon användning av droger på sociala medier och erbjuder sig nu självmant att bli testade för att de inte har något att dölja + att av kommentarer från de som följt gruppen längre så verkar de sedan länge ha haft som statement att de är mot droger.
Vad tycker du är pinsamt? För mig har bandet (som är tre killar och en tjej) en klassisk, rockig, FÖR ESC ganska avskalad scenshow. Jag tycker att de påminner lite om Heart i sitt uttryck. Ja, sångaren ger mig utseende/stilmässigt vissa Freddie Mercury-vibbar också. Soundet är ganska punkigt och därmed utstickande i sammanhanget. Men scenshowen känns väldigt klassiskt rock, vilket jag tycker är friskt eftersom så mycket annat är väldig tungt när det gäller dans, koreografi och ljusshow.Gick la mig mitt i röstningen. Orkade inte mer.
Vaknar och ITALIEN har vunnit. Jag fattar ingenting. Vad har den låten. Vad har de pinsamma pojkarna som jag inte ser.
Att hunden under natten släppt en hög i syrummet satte stämningen för morgonen.
Alltså, alla röster på Ukraina måste vara politik.
Det är väl italienskt kaffe???Morgonkaffet. Visa bifogad fil 70068
Haha, ja. Den var bra på riktigt ju!Haha nej! Kan se detta på skogsrejv med ett gäng klubbkids 05.00 i extas! Blir nästan sugen själv
Det är väl italienskt kaffe???
Vad händer om det blir oavgjort?
Ja, när Carola vann med Fångad av en stormvind blev det ju oavgjort och båda hade fått lika många 12or så då räknade de 10:r och Carola hade fått fler så hon vann.Då räknas antal 12or tror jag
ÅH - du och jag Törnis och 1000 kidsHaha nej! Kan se detta på skogsrejv med ett gäng klubbkids 05.00 i extas! Blir nästan sugen själv