Jag tror han hade kunnat göra foppatofflor med flames snyggtAlltså, jag har aldrig sett en man se så bra ut i läderbyxor med hängslen förut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror han hade kunnat göra foppatofflor med flames snyggtAlltså, jag har aldrig sett en man se så bra ut i läderbyxor med hängslen förut!
Som i mello. Den internationella juryn är bara pinsam. Om det ska vara jury så ska de representera folket. Saknar när de ringde Sverige runt. Växjö-juryn hade alltid bäst smak.Håller med. Italien var inte min favorit men tycker det är så kul att publikfavoriten vinner för en gångs skull!
Jag har för mig att det var Norge? som 2019 fick överlägset mest publikröster men placerade sig ändå rätt dåligt då juryn inte uppskattade det. Liksom ska det vara en tävling för folket eller inte?
Haha ja, den tyska kommentatorn fick bryt på henne och bara, ge oss poängen baraOch Carola skämmer ut Sverige
Tippade 500kr på lite olika resultat o dueller... Kunde vunnit 3500kr...vann 500...Fy fan hur nöjd jag är! Satsade dessutom 500 spänn på Italien som segrare på bara vilja, vinsten täcker lite av mitt maniska telefonröstande.
Jo, mina kids visade mig videon...Räknas det som doping om det drogs en lina i green room? Frågar åt en italiensk vän
Jag tror ev att han filmade en instastory. Men inte otippat med lina hellerJo, mina kids visade mig videon...
Alltså, jag har aldrig sett en man se så bra ut i läderbyxor med hängslen förut!
Jag som avskyr rock är ganska missnöjd, men det blir kul att Italien får hålla ESC! De borde ha vunnit med Il Volo, så det är väl revansch.
Jag älskar rock, hårdrock och metal men Italien var inte bra. Han skrek ju samma mening hela tiden utan variation eller annan känsla än ilska och aggression. Tröttsamt!
Kan vi inte få riktigt bra rock i ESC nångång?
Räknas det som doping om det drogs en lina i green room? Frågar åt en italiensk vän
NEJ. Låten är häftig! Den sticker ut, den är egen och de har attityd! Första gången jag hörde den fattade jag ingenting, men så fort den var slut började hjärnan spela den på repeat. NAJS!Alltså, alla röster på Ukraina måste vara politik.
Det liknar iofs en ig-story han lagt upp också så jag tvekar. Plus att han inte använde händerna, men han kanske bara är rutineradDet ser jävligt osnyggt ut, om det är det han gör... Med tanke på hans vöns "diskreta" knuff tippar jag på att det faktiskt var vad han gjorde