Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ryssland: 4
Refrängen räddade upp låten till en 4a... För den va riktigt bra ... Men videon stjälper ju snarare än hjälper.. Så bättre utan bild
Hahaha han vägde ju upp bildgrejen nu ! LIVSFARLIG !
Men mest pga scenshowen. FÖR de förtar lita av låten då man kollar intensivt på vad han gör och lite glömmer låten ...
Tjeckien: 3+
Kan va första året de kommer till final ? Men beror helt på hur den framförs live
Sjunger rent... Men kommer komma mitt i smeten den med... Så kan eller kommer inte med i finalen..
Tycker den gott har i finalen å göra, men ingen favorit till mej... Men ingen dålig låt ...
Cypern: 2-
Ogillar och här kan min smak vs Eurovisionpubliken skilja sej helt... Enligt mej floppar den.
Men kan lika gärna flippa å bli en topp 5 (dock verkligen inte hos mej)
Kunde varit vilket svenskt eller what ever band som framförde den här låten...
Tycker den är MYCKET bättre än i inför programmet... Final ? Absolut om ni frågar mej...
Skulle tom digga till den om jag hörde den på radion !
Hästnyheter När jag tittat på dressyr på TV och sett hästar som sett rejält obekväma ut med gapande mun, piskande svans och öronen tätt bakåtstrukna...
Kläder & Bli fin Jag "råkade" köpa lite splittar på facebook också.. Det var väldigt smidigt faktiskt. Säljaren var jättegullig och hon hade packat sjukt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.