Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hoppar in så här på Nederländerna. Gillar låten men har svårt att se den som vinnare i Eurovision. Har knappt hört låtarna förut men tycker det finns potential det här året :-)
Nederländerna: 2
Kisspaus... Gud så tråkig... Här händer verkligen ingenting... hissmusik ?
Och inte va den roligare "live" heller... Kanske mer en 3a men final ? Nja ... Mitt i smeten låt...
WTF va de där för paus ??? Okej ... nej Dansband har vi nog av i Sverige... Men kommer spelas flitigt av just våra dansband...
San Marino: 1
Värdelöst... Bara tvärsämst...Och jag har redan vart på toa (hollands bidrag ) ... Hmm ...
Då ska vi se vad han kan hitta på "live" ...
Sorry men NEJ ... Det här är lika värdelöst som i inför programmet ...
Har VÄLDIGT svårt för sån här musik... oavsett hur bra det är gjort ...
Hästnyheter När jag tittat på dressyr på TV och sett hästar som sett rejält obekväma ut med gapande mun, piskande svans och öronen tätt bakåtstrukna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.