EUROVISION SONG CONTEST 2016 - Semifinal 1

Kroatien: 3
Det är en "bra" låt men oj vad mycket som kan gå fel live... Falskt ? Tråkigt ? Eller helt underbar ?

Jag vet inte vad jag ska säga nästan :o
+ Låten ÄR bra ....
- klädseln ...

Men hoppas nog ändå på final =)

Hoppar in så här på Nederländerna. Gillar låten men har svårt att se den som vinnare i Eurovision. Har knappt hört låtarna förut men tycker det finns potential det här året :-)

Nederländerna: 2
Kisspaus... Gud så tråkig... Här händer verkligen ingenting... hissmusik ?

Och inte va den roligare "live" heller... Kanske mer en 3a men final ? Nja ... Mitt i smeten låt...
WTF va de där för paus ??? Okej ... nej Dansband har vi nog av i Sverige... Men kommer spelas flitigt av just våra dansband...

Armenien: 2
Brukar va catchy å hamna i topp... men det här går ju inte ens till final...
Den kan tom mer troligt sluta i katastrof...

FAST scenshowen ÄR bra... Låten not so much... Men kan showen få henne att gå vidare ändå ?

San Marino: 1
Värdelöst... Bara tvärsämst...Och jag har redan vart på toa (hollands bidrag :p ) ... Hmm ...

Då ska vi se vad han kan hitta på "live" ...
Sorry men NEJ ... Det här är lika värdelöst som i inför programmet ...
Har VÄLDIGT svårt för sån här musik... oavsett hur bra det är gjort ...

Gillade inte armeniens nummer. San Marino känns orginell men ja... Lär väl inte komma till final i alla fall.

Liknande trådar

Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
7 394
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
6 559
Senast: voltis
·
Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
30 000
Senast: Hedinn
·
Kultur Men självklart ska vi ha en tråd som ESC semifinal 2 också! Sändningen börjar kl 21:00 på torsdag! :banana::banana::banana: Ni kan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 385
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar