Fast han håller ju på att värma bullarna som han bakat åt mig? Är det inte en förmildrande omständighet?
Han är förlåten! Servera bullar är alltid rätt, vägen till kvinnans hjärta osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast han håller ju på att värma bullarna som han bakat åt mig? Är det inte en förmildrande omständighet?
TV:n stavar länderna på engelska, jag skrev den svenska stavningen eftersom vi t.ex. inte har skrivit "Lithuania" i den här trådenAzerbaijan stavar Tv
Tror det är släktingar till Gollum?
Gollum + människa = dansarna?
GUD VAD DU ÄR PERVERSGollum + människa = dansarna?
Island - Flashback till när man var 8 å stod å mimade framför Spegeln. Känns väldigt barnsligt.De är väldigt intensiva båda två.
Ååååh den! Det är en av mina all-time-favoriter i EurovisionLettland hade varit OK med en starkare sångerska. Hon bär inte upp refrängen riktigt.
Mina favvisar hittills: Montenegro (fan of Balkanballader sen jag hörde denna låt i ESC 2006:) samt Israel.
Lettland hade varit OK med en starkare sångerska. Hon bär inte upp refrängen riktigt.
Mina favvisar hittills: Montenegro (fan of Balkanballader sen jag hörde denna låt i ESC 2006:) samt Israel.
GUD VAD DU ÄR PERVERS