Fast han håller ju på att värma bullarna som han bakat åt mig? Är det inte en förmildrande omständighet?![]()
Han är förlåten! Servera bullar är alltid rätt, vägen till kvinnans hjärta osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast han håller ju på att värma bullarna som han bakat åt mig? Är det inte en förmildrande omständighet?![]()
TV:n stavar länderna på engelska, jag skrev den svenska stavningen eftersom vi t.ex. inte har skrivit "Lithuania" i den här trådenAzerbaijan stavar Tv![]()
Tror det är släktingar till Gollum?
Gollum + människa = dansarna?
Gollum + människa = dansarna?
Island - Flashback till när man var 8 å stod å mimade framför Spegeln. Känns väldigt barnsligt.De är väldigt intensiva båda två.
Ååååh den! Det är en av mina all-time-favoriter i EurovisionLettland hade varit OK med en starkare sångerska. Hon bär inte upp refrängen riktigt.
Mina favvisar hittills: Montenegro (fan of Balkanballader sen jag hörde denna låt i ESC 2006:) samt Israel.
Lettland hade varit OK med en starkare sångerska. Hon bär inte upp refrängen riktigt.
Mina favvisar hittills: Montenegro (fan of Balkanballader sen jag hörde denna låt i ESC 2006:) samt Israel.
GUD VAD DU ÄR PERVERS